K čemu slouží samoobsluha Můj Vodafone na internetu?

Můj Vodafone na internetu slouží k:

  • Nastavení služeb u vašeho telefonního čísla / zákaznického účtu.
  • Získání přehledu o vaší aktuální útratě.
  • Získání Vyúčtování za uplynulá zúčtovací období.
  • Aktivaci služeb nebo doplňkových balíčků.
  • Změně/úpravě některých osobních údajů.
  • Zablokování SIM při ztrátě a objednání nové SIM.

Přihlášení do samoobsluhy Můj vodafone:

  • Na Můj Vodafone se přihlašujete stejným heslem , které používáte pro komunikaci s operátorem. Získali jste ho při aktivaci SIM karty.
  • Přístup na na muj.vodafone.cz vám umožníme do 24 hodin od aktivace telefonního čísla.
  • Po zrušení čísla se můžete ještě 6 měsíců přihlásit do samoobsluhy pomocí čísla plátce.

Informace o vašem tarifu a snadná změna služeb

Vyúčtování a přehled plateb

Přehled aktuální útraty a čerpání

Stav vašeho požadavku

Naposledy upraveno 28. 12. 2020