Přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone
Projděte si vše krok za krokem
Jak se přihlásíte do Vodafonu?
Pro lepší zabezpečení vašich osobních údajů jsme zavedli do webové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone přihlašování pomocí e-mailu, hesla a ověřovacího SMS kódu. Připravili jsme pro vás návody a informace, které vám přihlášení ještě více usnadní.
Ještě nepoužívám Můj Vodafone
Účet ve webové samoobsluze a mobilní aplikaci Můj Vodafone může mít každý zákazník Vodafonu. Při pořízení služeb jsme vám poslali e‑mailem nebo SMSkou registrační odkaz. Po otevření odkazu si vyberete, jestli zakládáte nový účet, nebo si službu připojíte ke stávajícímu účtu. Odkaz je platný 7 dní. Pokud vám již nefunguje, založte si nové přihlašování.
V Můj Vodafone najdete přehled všech svých tarifů a služeb. Můžete zde vše nastavovat podle svých potřeb, platit Vyúčtování nebo dobíjet kredit. Rovněž tu najdete důležité informace a můžete soutěžit o zajímavé ceny.
Co je dobré vědět:
Jak si založíte přihlašování?
Jak si připojíte službu ke stávajícímu účtu?Jak fungují hesla u Vodafonu?
Přihlašuji se telefonním číslem, číslem služby nebo plátce
Abyste mohli i nadále používat webovou samoobsluhu a mobilní aplikaci Můj Vodafone, je třeba přejít na přihlašování e‑mailem, vlastním heslem a SMS kódem.
Postup najdete ve videonávodu:
Jednotlivé kroky detailně popisujeme v Centru péče.
Co je dobré vědět:
Máte více účtů? Můžete si je sloučit pod jedno přihlašování.Jak si můžete přepínat mezi službami?Pro každé e‑mailové přihlášení musíte použít unikátní telefonní číslo.Jak si změníte telefonní číslo, které používáte pro dvoufázové ověření?Co dělat, když nemůžete použít své telefonní číslo pro ověření?Jak fungují hesla u Vodafonu?
Přihlašuji se e-mailem a heslem
Používáte-li pro přihlášení do webové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone e-mail a své vlastní heslo, vyzveme vás, abyste si nastavili i telefonní číslo pro dvoufázové ověření. Na toto telefonní číslo vám při každém přihlášení pošleme SMSkou ověřovací kód.
Nastavte si dvoufázové ověření podle videonávodu:
Jednotlivé kroky detailně popisujeme v Centru péče.
Co je dobré vědět:
Co můžete udělat, pokud nemůžete k ověření použít svoje telefonní číslo?Máte více účtů, do kterých se přihlašujete e‑mailem, ale jen jedno telefonní číslo?Jak se přihlásite do Vodafonu, pokud ztratíte přístup ke svému e‑mailu?Zopakujte si bezpečnostní desatero pro nakládání s přihlašovacími údaji.
Přihlašuji se e-mailem, heslem a SMS kódem
Výborně, vše důležité máte nastavené. Děkujeme, že používáte bezpečnější přihlašování do webové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone pomocí e-mailu a dvoufázového ověření. Máte-li u Vodafonu více účtů a služeb, můžete si je spojit pod přihlašování jen jedním e-mailem.
Podívejte se na video návod, jak si spojíte více účtů pod jedno přihlašování:
Jednotlivé kroky detailně popisujeme v Centru péče.
Co je dobré vědět:
Spravujete více účtů a služeb, například pro členy rodiny? Udělte jim přístup.Jak si změníte telefonní číslo, které používáte pro dvoufázové ověřování?Zjednodušte si přihlašování a nastavte si biometrické přihlášení pomocí otisku prstu nebo skenem obličeje.Co dělat, když zapomenete heslo? Jednoduše si ho obnovte.
Často kladené otázky
Nemohu se přihlásit do mobilní aplikace. Co mám dělat?
Přihlašování do mobilní aplikace Můj Vodafone pomocí e-mailu a dvoufázového ověření (heslem a kódem z SMS) je možné od verze 5.28 a novější. Zkontrolujte ve svém online obchodu s aplikacemi (Google Play, App Store a Huawei App Gallery), zda je tato verze k dispozici a aktualizujte. Následně se do aplikace přihlásíte stejně jako do webové samoobsluhy.
Nevím, jak se přihlašuji. Jak to mohu zjistit?
Jestli nevíte, jak se přihlašujete do Vodafonu, můžete zkusit několik možností:
- Pokud si v prohlížeči ukládáte přihlašovací údaje pomocí tzv. klíčenky, vyzkoušejte, jestli nemáte údaje předuložené.
- Nepamatujete si, zda už máte nastavené přihlášení e-mailem? Zkuste se přihlásit číslem služby. Dokážeme vám napovědět, jestli už váš e-mail máme v databázi.
- Také si můžete na svou e-mailovou adresu obnovit heslo. Během obnovy vám řekneme, jestli je e-mail u nás již zaregistrovaný.
- Pokud nevíte a půjdete se poradit na prodejnu nebo zavoláte na zákaznickou linku, musíte znát číslo své služby a číselné heslo (4 – 6 čísel) pro komunikaci s operátorem. Nepamatujete si ho. Poradíme vám, kde heslo pro komunikaci najdete.
Jsme rodina s více službami a několika účty. Je možné vše sloučit pod jedno přihlašování?
Ano, budete mít jednodušší přihlašování a správu všech účtů a služeb.
Jakmile si nastavíte přihlašování e-mailem, heslem a SMS kódem pro první z účtů, stačí další účet sloučit pod toto přihlašování. Více informací, jak si sloučíte více účtů pod jedno přihlašování.
Můžu si nastavit přihlašování pomocí biometrických údajů?
Ano, jakmile máte nastavené přihlašování e-mailem, heslem a SMS kódem, můžete si ve svém telefonu nastavit do aplikace Můj Vodafone přihlašování pomocí biometrických údajů, tj. otiskem prstu nebo skenem obličeje. Více informací o nastavení přihlášení pomocí biometrických údajů.
Jak vymažu staré přihlašovací údaje, které mám uložené v prohlížeči?
Pokud si ukládáte přihlašovací údaje do prohlížeče, Klíčenky, Správy hesel nebo jiné aplikace, potom jděte do konkrétní aplikace nebo nastavení prohlížeče. Najděte své údaje, které používáte pro přihlašování do Vodafonu, respektive samoobsluhy Můj Vodafone, rozklikněte záznam a smažte ho.
Více informací pro konkrétní typy zařízení a softwaru:
- iPhone – přihlašovací údaje upravíte v aplikaci Hesla
- Telefony s OS Android / webový prohlížeč Google Chrome – pokud využíváte správce hesel od Googlu, najdete nápovědu na této stránce
- Máte-li jiného správce hesel, využijte prosím nápovědu od výrobce vámi používané aplikace
Nepamatuji si své heslo. Co mám dělat?
Jednoduše si heslo obnovte.
1. Na přihlašovací stránce do Můj Vodafone zadejte svůj e-mail a v dalším kroku vyberte možnost Zapomenuté heslo.
Jestli neznáte svůj přihlašovací e-mail, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky nebo se zastavte v naší prodejně.
2. Pro obnovení hesla vám pošleme ověřovací kód.
Kód dostanete SMSkou na telefonní číslo, které používáte pro dvoufázové ověřování. Pokud jste si ještě dvoufázové ověření nenastavili, pošleme vám instrukce do e-mailu.
3. Po zadání ověřovacího kódu si nastavíte nové heslo pro přihlášení.
Zadejte nové heslo podle pokynů a vše potvrďte. Pak už se můžete znovu přihlásit.
Mohu využít jedno telefonní číslo pro ověření svého přihlašování u více zákaznických účtů?
Jedno telefonní číslo je možné použít pouze k jednomu zákaznickému účtu, tedy k jednomu přihlášení e-mailem. Spravujete-li více účtů, do nichž se přihlašujete různými e-mailovými adresami, každý účet musít mít svoje vlastní telefonní číslo pro dvoufázové ověření, na které vám pošleme SMS s ověřovacím kódem.
Více zákaznických účtů můžete sloučit pod jedno přihlašování a vše spravovat z jednoho místa.
Přečtěte si více informací o dvufázovém ověření.
Nezapomeňte, že telefonní číslo pro dvoufázové ověřování můžete změnit pouze ve webové samoobsluze. Více informací
Proč nemohu svůj účet plně spravovat?
Svůj účet můžete plně spravovat pouze na úrovni administrátora. Pokud se přihlašujete pouze na úrovni uživatele nebo plátce, potom nemáte plný přístup k Vodafone účtu.
Zjistěte si více o heslech a úrovních přístupu.
Podívejte se, jak můžete změnit úroveň svého přihlášení.