Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Přihlašování e-mailem

Zjednodušte si život. Vytvořte si Můj Vodafone profil a všechny služby i účty, které spravujete, budete mít přehledně na jednom místě.

Přihlašování e-mailem spouštíme postupně, zatím ho využívá menší skupina zákazníků, ale nebojte se, brzy se dočkáte i vy. Stačí hlídat bannery v samoobsluze.

Jak to funguje?

Nově se můžete do samoobsluhy Můj Vodafone (web a aplikace) přihlašovat pomocí e-mailu a zvoleného hesla. Pohodlně pak „pod jednou střechou“ spravujete všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých.

Do hlasové a SMS samoobsluhy nebo pro kontakt s Vodafonem (prodejna, zákaznická linka) dál slouží číselné heslo, které jste používali dosud. Najdete ho v samoobsluze a můžete si ho samozřejmě kdykoliv změnit.

Jaké to má výhody?

  • Bezpečnější příhlašování vlastním silnějším heslem
  • Snadná obnova hesla přes e-mail, který slouží jako přihlašovací jméno
  • Všechny spravované služby na jednom místě
  • Přístup ke službám můžete udělit i svým blízkým nebo v rámci firmy

Jak probíhá aktivace?

  1. Novou možnost přihlášení vám nabídneme v banneru v samoobsluze nebo aplikaci, případně e-mailem.
  2. Při registraci zadáte svůj funkční unikátní e-mail, nastavíte si vlastní heslo a potvrdíte ověřovacím kódem ze SMS.
  3. Přejdete do svého e-mailu, který je potřeba do 24 hodin potvrdit, a aktivaci dokončíte přihlášením do Můj Vodafone.

Rodina pod dohledem

Čísla dětí, rodičů nebo prarodičů budete mít pěkně pod kontrolou a přehledně na jednom místě. Raz dva nastavíte dětem data nebo zaplatíte Vyúčtování za babičku.


Firma pod dohledem

Buďte bez starostí. Předejte administraci firemních čísel dál, a přes to mějte všechno pod kontrolou ve svém profilu. Oprávnění můžete jednoduše předat i odebrat online.

Proč a jak připojit další účty?

Protože vám to zjednoduší život. Můžete spravovat účet své babičky, dcery, syna, firmy nebo kolegy, zkrátka kohokoliv potřebujete, a všechny je najdete na jednom místě pod svým profilem (na jedno přihlášení). Pak už jen vyberete, který chcete právě obsluhovat. Stejně tak můžete správu svého čísla předat dál, a to i v rámci firmy.

To, že vy používáte k přihlašování e-mail samozřejmě neznamená, že by další uživatelé a plátci pod vaším účtem přišli o přístup. Mohou se dál přihlašovat telefonním číslem nebo jim můžete poslat pozvánku ke svému účtu. Tak i oni získají možnost zaregistrovat svůj e-mail a aktivovat si bezpečnější způsob přihlašování.

 A jak na to? Ze svého profilu odešlete pozvánku na e-mail vybrané osoby, která má 5 dní na to ji přijmout. Nebo naopak, pozvánka přijde vám a pokud ji akceptujete, stanete se administrátorem, plátcem nebo uživatelem (podle zadaného oprávnění) u jiného čísla. A je to.

Často kladené otázky

Proč je přihlášení e-mailem bezpečnější?

Především proto, že si sami můžete vybrat heslo. Nově v něm můžete využít i písmena nebo zvláštní znaky (dosud bylo heslo jen číselné). Když se heslo neskládá jen z číslic a má min. 8 znaků, je zabezpečení opravdu silné.

Jak se dozvím, že se můžu začít přihlašovat e-mailem?

O možnosti začít používat nový způsob přihlašování do Můj Vodafone vás informujeme po přihlášení do samoobsluhy speciálním bannerem. Přihlašování e-mailem budeme zpřístupňovat postupně. Pokud máte opravdu zájem o jeho vyzkoušení, napište nám přes https://tam.je/dotaz a zkusíme to zařídit.

Je heslo do samoobsluhy stejné jako heslo k e-mailu?

Heslo k Můj Vodafone profilu si volíte sami při registraci. Heslo k vašemu e-mailu nikde nevyžadujeme a kvůli bezpečnosti doporučujeme do samoobsluhy zvolit jiné heslo.

Bude mi Vodafone zasílat nějaké nabídky na e-mail, kterým jsem se registroval/a?

E-mail slouží pouze pro přihlášení do aplikace a samoobsluhy Můj Vodafone na webu, a tak vás budeme na tomto e-mailu kontaktovat pouze s informacemi týkajícími se Můj Vodafone profilu. Pokud máte stejný e-mail uvedený jako kontaktní, budou vám dál chodit informace, jak jste zvyklí.

Musím si nové přihlašování zřizovat?

V tuto chvíli je rozhodnutí na vás. Ale přináší výhody, které po vyzkoušení určitě oceníte. V budoucnu by se ale mělo jednat o jediný způsob přihlašování, tak proč výhody nevyužívat už teď?

Co mám dělat, když zapomenu heslo k Můj Vodafone profilu?

Obnova hesla nikdy nebyla jednodušší. Stačí se obrátit na našeho chatbota Tobiho a on vám pomůže nastavit heslo nové. Stačí kliknout na link Zapomněli jste heslo? v přihlašovacím okně.

Nepřišel mi e-mail pro ověření mé e-mailové adresy?

Nejdříve zkontrolujte ve své e-mailové schránce složku se spamem. Pokud e-mail nenajdete, je potřeba znovu vyplnit registrační formulář. Registrační kód ze SMS můžete použít stejný, pokud to stihnete během 7 dní jeho platnosti.

Vypršela platnost e-mailu pro ověření?

Platnost e-mailu pro ověření je 24 hodin. Po jejím vypršení je potřeba znovu vyplnit registrační formulář. Registrační kód ze SMS můžete použít stejný, pokud to stihnete během 7 dní jeho platnosti.

Po registraci se mi nedaří přihlásit?

Před přihlášením je potřeba ověřit vaši registrovanou e-mailovou adresu. Otevřete si svoji e-mailovou schránku a zprávu, kterou jsme vám na ni poslali, a proveďte ověření. Platnost emailu pro ověření e-mailové adresy je 24 hodin. Pokud lhůta vypršela, je potřeba vyplnit znovu registrační formulář.

Vypršela platnost kódu ze SMS?

Platnost kódu pro ověření je 7 dní. Po vypršení, prosím, kontaktuje naši zákaznickou linku na čísle *77 a naši kolegové vám pošlou nový ověřovací kód nebo si kód můžete vygenerovat přes banner po přihlášení číslem a administrátorským heslem.

E-mailová adresa je již využívaná?

E-mailová adresa, kterou jste zadali, je už registrovaná a nelze ji registrovat podruhé. Přihlaste se do Můj Vodafone profilu tímto e-mailem a heslem, které jste si nastavili při registraci. Pokud jste heslo zapomněli, můžete jej obnovit.

Nic mi nepřišlo, ale chci se registrovat?

Kontaktuje, prosím, naši zákaznickou linku na čísle *77. Operátor ověří, zda je pro vás možné aktivovat přihlášení e-mailem. Teď jsme v testovacím režimu a přihlašování e-mailem zatím není možné u všech zákazníků.

Co se stane, když někdo zneužije můj e-mail?

E-mailová schránka a přihlašovací údaje pro Vodafone jsou na sobě nezávislé. Email slouží jako nick name – přihlašovací jméno. Každopádně pokud budete mít obavy ze zneužití přístupů do VF samoobsluhy, máte možnost všechny přístupy odpojit.

I po nastavení přihlašování přes e-mail mi stále funguje i přihlášení číselným heslem. Proč?

Přihlašování e-mailem jsme spustili v pilotním provozu, proto jsme dočasně ještě ponechali možnost přihlášení oběma způsoby. Do budoucna však bude fungovat pouze přístup přes e-mail, takže pokud si ho aktivujete, doporučujeme používat už jen přihlášení e-mailem.

Kdo komu může udělit přístup?

Udělit přístupy mohou jen Plátce a Administrátor. Administrátor Plátcům a Uživatelům na celém Zákaznickém účtu (CA). Plátce pak jednotlivým uživatelům.

Můj profil bude sdílet více lidí, je to bezpečně?

Nejedná se o sdílení profilu ani přístupů. Naopak díky novému řešení budete mít přehled o tom, kdo má přístup k vašemu účtu a s jakými oprávněními. Pokud tedy umožníte správu svého účtu jiné osobě, nebude jej spravovat ve vašem profilu, ale ve svém. Tyto přístupy můžete samozřejmě kdykoliv odebrat nebo dohledat historii.

Proč je jeden přístup pro službu a pět pro Plátce?

Předpokládáme, že Uživatel je pouze jedna osoba, která využívá dané telefonní číslo. Přístup pro Plátce slouží např. pro účetní ve firmě, která zajišťuje správu číslům pod daným Plátcem a vyřizuje faktury. V tomto případě je potřeba zastupitelnost, a tedy i více přístupů.

Nedaří se mi odeslat pozvánku?

Zkontrolujte, prosím, zda je zadaný e-mail správně. Pozvánka také nemůže být odeslána, pokud nepotvrdíte, že jste si vědom toho, jaká práva pro nakládání se svým účtem udělením přístupu poskytujete třetí osobě. Pokud i přesto pozvánku nelze odeslat, zkuste se odhlásit, přihlásit a vyzkoušet znovu. V případě potřeby kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku na čísle *77.

Nedaří se udělit souhlas po doručení pozvánky?

Zkuste nejdříve použít jiný internetový prohlížeč a ujistěte se, že jste souhlas opravdu zaklikl/a. V případě přetrvávajících potíží kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku na čísle *77.

Odeslaná pozvánka nepřišla?

Zkontrolujte si, prosím, na e-mailové adrese příjemce pozvánky složku s nevyžádanou poštou (spamem). Odesílatel pozvánky může zkontrolovat na svém profilu, jestli byla skutečně odeslána a jestli je stále platná. Případně pozvánku může poslat znovu.

Vypršela platnost pozvánky?

Platnost e-mailové pozvánky je 5 dní a po jejím vypršení je potřeba poslat pozvánku znovu. Obraťte se na administrátora nebo plátce účtu, ke kterému jste měl/a získat přístup (v rodině nebo ve firmě).

E-mail se nezobrazuje správně, např. nefunguje proklik?

Zkuste, prosím, e-mailovou schránku otevřít v jiném prohlížeči a povolte externí obrázky.