Máte od nás Vodafone TV a televize se nechová podle vašeho očekávání? Podívejte se na možné příčiny a tipy, které vám pomohou při jejich odstranění.
Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojeny podle návodu. Zejména ověřte, zda není uvolněný síťový (ethernetový) kabel vedoucí z modemu do set-top boxu. Pokud jste využili pro zapojení vlastní starý kabel, může pomoct výměna za nový kus. Pokud máte na své adrese dostupnou kabelovou TV od Vodafonu, nezapomeňte ověřit, že je set-top box připojený koaxiálním kabelem do anténní zásuvky.
Máte kabelovou Vodafone TV? Informace o výpadcích, které se týkají kabelových služeb, se dozvíte po zadání své adresy na www.vodafone.cz/vypadky.
Vytáhněte ze set-top boxu síťový kabel a odpojte ho od elektřiny na pár desítek sekund. Stejně to udělejte u svého modemu a znovu pak vyzkoušejte kvalitu TV vysílání. Buďte trpěliví, načtení všech informací do set-top boxu může po jeho novém zapnutí a připojení k internetu chvíli trvat. Pozor - nepoužívejte na set-top boxu tlačítko reset, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.
V některých případech set-top box nemusí určit správný typ zvukového režimu pro vaší televizi, proto může pomoct ruční změna zvukového režimu.
Doporučujeme také ověřit, že jste omylem neztlumili jedno ze svých zařízení (televizi nebo set-top box). I když byste pak u jednoho zařízení měli maximální hlasitost, pokud bude to druhé ztlumené, nic neuslyšíte. Jednoduše zkuste přes oba dálkové ovladače (od televize i od set-top boxu) zvýšit hlasitost. V případě set-top boxu můžete provést obnovení úrovně hlasitosti přes menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) Nastavení - Nastavení zařízení - Zvuk & Obraz - Audio výstup - Obnovit úroveň hlasitosti.
U kanálů skupiny Prima není možné posouvat pořady směrem dopředu, toto opatření souvisí s požadavky FTV Prima.
V tom případě je příčina v připojení k internetu. Ověřte si, že je set-top box skutečně připojený k vašemu modemu, pokud využíváte Wi-Fi připojení, vyzkoušejte místo něj připojení síťovým kabelem. Pokud vám internet nefunguje ani na počítači nebo mobilu, který připojujete ke svému modemu, vyzkoušejte tipy na odstranění potíží s internetem.
V menu základního nebo prémiového set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení zařízení - Resetovat. U Vodafone TV 3 a TV Play boxu je postup mírně odlišný: MENU (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) - Ozubené kolečko - Nastavení systému - Předvolby zařízení - O zařízení - Tovární nastavení.
Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234, změnu PINu zařídíte přes Můj Vodafone v sekci Služby - Set-top box. Provedením resetu nepřijdete o své případné nahrávky, pouze bude nutné znovu odsouhlasit podmínky používání a provést nalezení a případně vlastní seřazení kanálů. Pozor - nepoužívejte tlačítko reset, umístěné na set-top boxu, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.
Pokud jste vyzkoušeli všechny výše uvedené tipy a přesto máte s Vodafone TV potíže, ozvěte se nám v době, kdy budete u set-top boxu. Společně se podíváme na to, co by mohlo být příčinou. Na Linku péče o zákazníky se dovoláte na čísle *77 (800 77 00 77 při volání z ostatních sítí), v nabídce pak vyberte volbu pro technické potíže a výpadky internetu či televize. Jestli u nás nemáte mobilní služby, budete k hovoru potřebovat číslo plátce a také číselné heslo pro komunikaci s Vodafonem (administrátorské heslo nebo heslo plátce). Pokud se vás Hlasová samoobsluha zeptá na heslo a vy ho nevíte, přepojíme vás na operátora po třetím chybném zadání hesla.
Pro řešení potíží od vás ve většině případů budeme potřebovat vědět CAS ID (najdete na spodní straně set-top boxu), IP adresu (zjistíte například na stránce www.mojeip.cz - je nutné se připojit přes zařízení, které je přes Wi-Fi nebo kabel připojené ke stejnému modemu jako váš set-top box) a podrobný popis chyby. Pokud budete mít k dispozici fotografii obrazovky nebo krátké video, může nám to pomoci s odhalením příčiny. Zprávu s požadovanými informacemi a přílohou nám můžete poslat ze samoobsluhy Můj Vodafone nebo na e-mail pece@vodafone.cz.