Mám potíže s fungováním Vodafone TV. Co s tím?

Máte od nás Vodafone TV a televize se nechová podle vašeho očekávání? Podívejte se na možné příčiny a tipy, které vám pomohou při jejich odstranění.

  1. Mám potíže s mobilní aplikací - podívejte se na stránku věnovanou aplikaci pro mobilní telefony a tablety.
  2. Mám potíže s přehráváním v prohlížeči - podívejte se na tipy a návody na jejich odstranění.
  3. Set-top box nebo ovladač vůbec nefungují - při potížích s dálkovým ovládáním nejdřív vyzkoušejte vyměnit baterky za jiné a ujistěte se, že jste je zandali správně. Pokud jsou set-top box nebo ovladač zcela nefunkční, navštivte se zařízením naši prodejnu, kde vám pomůžeme s dalším postupem. Pokud máte set-top box připojený anténním kabelem do zásuvky kabelové TV, nejdřív nás prosím telefonicky kontaktujte.
  4. Potíže s kvalitou přehrávaného obrazu (sekání, kostičkování, synchronizace zvuku a obrazu...) - nejčastější příčinou je v tomto případě kvalita připojení k internetu. Podívejte se na tuto stránku, kde najdete všechny podrobnosti.
  5. Set-top box hlásí chybu SA005 - pro odstranění chyby nás telefonicky kontaktujte v době, kdy budete u set-top boxu.
  6. Fungují mi pouze programy ČT a používám CA modul nebo starší set-top box - v tomto případě vám pomůže obnovení programové nabídky.
  7. Set-top box hlásí jinou chybu, nefunguje část programů apod. - postupujte podle pokynů dále na této stránce.

Při potížích s chováním set-top boxu vyzkoušejte následující kroky:

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.

Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojeny podle návodu. Zejména ověřte, zda není uvolněný síťový (ethernetový) kabel vedoucí z modemu do set-top boxu. Pokud jste využili pro zapojení vlastní starý kabel, může pomoct výměna za nový kus. Pokud máte na své adrese dostupnou kabelovou TV od Vodafonu, nezapomeňte ověřit, že je set-top box připojený koaxiálním kabelem do anténní zásuvky.

Ověřte si, že se nejedná o nahlášený výpadek na vaší adrese.

Máte kabelovou Vodafone TV? Informace o výpadcích, které se týkají kabelových služeb, se dozvíte po zadání své adresy na www.vodafone.cz/vypadky.

Restartujte set-top box a modem pro připojení k internetu.

Vytáhněte ze set-top boxu síťový kabel a odpojte ho od elektřiny na pár desítek sekund. Stejně to udělejte u svého modemu a znovu pak vyzkoušejte kvalitu TV vysílání. Buďte trpěliví, načtení všech informací do set-top boxu může po jeho novém zapnutí a připojení k internetu chvíli trvat. Pozor - nepoužívejte na set-top boxu tlačítko reset, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

Máte potíže s úrovní hlasitosti přehrávaných pořadů? Zkuste provést změnu v nastavení zvukového režimu set-top boxu.

V některých případech set-top box nemusí určit správný typ zvukového režimu pro vaší televizi, proto může pomoct ruční změna zvukového režimu.

  1. Základní / prémiový box - Jděte do menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání), najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení zařízení - Zvuk & Obraz. Zde v části audio výstup změňte nastavení z automatického na jednu z možností Stereo / Dolby a vyzkoušejte, jestli se tím potíže odstraní (podle potřeby zkuste první i druhou variantu).
  2. Vodafone TV 3 a TV Play box - Jděte do menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání), najděte Nastavení (ozubené kolečko) - Nastavení systému - Předvolby zařízení - Obraz a zvuk - Rozšířené nastavení zvuku. Zde v části Vybrat formáty změňte nastavení z automatického na žádné a vyzkoušejte, jestli se tím potíže odstraní.

Doporučujeme také ověřit, že jste omylem neztlumili jedno ze svých zařízení (televizi nebo set-top box). I když byste pak u jednoho zařízení měli maximální hlasitost, pokud bude to druhé ztlumené, nic neuslyšíte. Jednoduše zkuste přes oba dálkové ovladače (od televize i od set-top boxu) zvýšit hlasitost. V případě set-top boxu můžete provést obnovení úrovně hlasitosti přes menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) Nastavení - Nastavení zařízení - Zvuk & Obraz - Audio výstup - Obnovit úroveň hlasitosti.

Nefunguje vám posouvání v rámci pořadu u zpětného sledování?

U kanálů skupiny Prima není možné posouvat pořady směrem dopředu, toto opatření souvisí s požadavky FTV Prima.

Živé vysílání funguje, ale zpětné zhlédnutí, nahrávky nebo třeba informace o pořadech dostupné nejsou?

V tom případě je příčina v připojení k internetu. Ověřte si, že je set-top box skutečně připojený k vašemu modemu, pokud využíváte Wi-Fi připojení, vyzkoušejte místo něj připojení síťovým kabelem. Pokud vám internet nefunguje ani na počítači nebo mobilu, který připojujete ke svému modemu, vyzkoušejte tipy na odstranění potíží s internetem.

Proveďte reset set-top boxu pomocí dálkového ovládání v menu zařízení.

V menu základního nebo prémiového set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení zařízení - Resetovat. U Vodafone TV 3 a TV Play boxu je postup mírně odlišný: MENU (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) - Ozubené kolečko - Nastavení systému - Předvolby zařízení - O zařízení - Tovární nastavení.

Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234, změnu PINu zařídíte přes Můj Vodafone v sekci Služby - Set-top box. Provedením resetu nepřijdete o své případné nahrávky, pouze bude nutné znovu odsouhlasit podmínky používání a provést nalezení a případně vlastní seřazení kanálů. Pozor - nepoužívejte tlačítko reset, umístěné na set-top boxu, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

S odstraněním potíží vám může pomoct také následující video:

Žádný z výše uvedených postupů mi nepomohl, co mám dělat?

Pokud jste vyzkoušeli všechny výše uvedené tipy a přesto máte s Vodafone TV potíže, ozvěte se nám v době, kdy budete u set-top boxu. Společně se podíváme na to, co by mohlo být příčinou. Na Linku péče o zákazníky se dovoláte na čísle *77 (800 77 00 77 při volání z ostatních sítí), v nabídce pak vyberte volbu pro technické potíže a výpadky internetu či televize. Jestli u nás nemáte mobilní služby, budete k hovoru potřebovat číslo plátce a také číselné heslo pro komunikaci s Vodafonem (administrátorské heslo nebo heslo plátce). Pokud se vás Hlasová samoobsluha zeptá na heslo a vy ho nevíte, přepojíme vás na operátora po třetím chybném zadání hesla.

Pro řešení potíží od vás ve většině případů budeme potřebovat vědět CAS ID (najdete na spodní straně set-top boxu), IP adresu (zjistíte například na stránce www.mojeip.cz - je nutné se připojit přes zařízení, které je přes Wi-Fi nebo kabel připojené ke stejnému modemu jako váš set-top box) a podrobný popis chyby. Pokud budete mít k dispozici fotografii obrazovky nebo krátké video, může nám to pomoci s odhalením příčiny. Zprávu s požadovanými informacemi a přílohou nám můžete poslat ze samoobsluhy Můj Vodafone nebo na e-mail pece@vodafone.cz.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone