Mám potíže s fungováním Vodafone TV. Co s tím?

Máte od nás Vodafone TV a televize se nechová podle vašeho očekávání? Podívejte se na možné příčiny a tipy, které vám pomohou při jejich odstranění.

  1. Set-top box nebo ovladač vůbec nefungují - při potížích s dálkovým ovládáním nejdřív vyzkoušejte vyměnit baterky za jiné a ujistěte se, že jste je zandali správně. Pokud jsou set-top box nebo ovladač zcela nefunkční, navštivte se zařízením naši prodejnu, kde vám pomůžeme s dalším postupem.
  2. Potíže s kvalitou přehrávaného obrazu - nejčastější příčinou je v tomto případě kvalita připojení k internetu. Podívejte se na tuto stránku, kde najdete všechny podrobnosti.
  3. Set-top box hlásí chybu SA005 - pro odstranění chyby nás telefonicky kontaktujte v době, kdy budete u set-top boxu.
  4. Set-top box hlásí jinou chybu, nefunguje část programů apod. - postupujte podle pokynů dále na této stránce.

Vyzkoušejte prosím následující kroky:

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.

Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojeny podle návodu. Zejména ověřte, zda není uvolněný síťový (ethernetový) kabel vedoucí z modemu do set-top boxu. Pokud jste využili pro zapojení vlastní starý kabel, může pomoct výměna za nový kus. Pokud máte na své adrese dostupnou kabelovou TV od Vodafonu, nezapomeňte ověřit, že je set-top box připojený koaxiálním kabelem do anténní zásuvky.

Restartujte set-top box a modem pro připojení k internetu.

Vytáhněte ze set-top boxu síťový kabel a odpojte ho od elektřiny na pár desítek sekund. Stejně to udělejte u svého modemu a znovu pak vyzkoušejte kvalitu TV vysílání. Pozor - nepoužívejte na set-top boxu tlačítko reset, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

Proveďte reset set-top boxu pomocí dálkového ovládání v menu zařízení.

V menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení TV Boxu - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234, změnu nebo zjištění aktuálního PINu zařídíte přes Můj Vodafone. Provedením resetu nepřijdete o své případné nahrávky, pouze bude nutné znovu odsouhlasit podmínky používání a provést nalezení kanálů. Pozor - nepoužívejte tlačítko reset, umístěné na set-top boxu, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

Žádný z výše uvedených postupů mi nepomohl, co mám dělat?

Pokud jste vše vyzkoušeli naše tipy a přesto máte s používáním Vodafone TV potíže, zavolejte nám v době, kdy budete u set-top boxu, na Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone). V případě, že u nás využíváte pouze Vodafone TV, můžete volat na 800 77 77 31.

Pro řešení potíží od vás ve většině případů budeme potřebovat vědět CAS ID (najdete na spodní straně set-top boxu), IP adresu (zjistíte například na stránce www.mojeip.cz - je nutné se připojit přes zařízení, které je přes Wi-Fi nebo kabel připojené ke stejnému modemu jako váš set-top box) a podrobný popis chyby. Pokud budete mít k dispozici fotografii obrazovky nebo krátké video, může nám to pomoci s odhalením příčiny. Zprávu s požadovanými informacemi a přílohou nám můžete poslat přes Můj Vodafone.

Naposledy upraveno 15. 02. 2021