Mám potíže s fungováním Vodafone TV. Co s tím?

Máte od nás Vodafone TV a televize se nechová podle vašeho očekávání? Podívejte se na možné příčiny a tipy, které vám pomohou při jejich odstranění.

  1. Mám potíže s mobilní aplikací - podívejte se na stránku věnovanou aplikaci pro mobilní telefony a tablety.
  2. Mám potíže s přehráváním v prohlížeči - podívejte se na tipy a návody na jejich odstranění.
  3. Set-top box nebo ovladač vůbec nefungují - při potížích s dálkovým ovládáním nejdřív vyzkoušejte vyměnit baterky za jiné a ujistěte se, že jste je zandali správně. Pokud jsou set-top box nebo ovladač zcela nefunkční, navštivte se zařízením naši prodejnu, kde vám pomůžeme s dalším postupem.
  4. Potíže s kvalitou přehrávaného obrazu - nejčastější příčinou je v tomto případě kvalita připojení k internetu. Podívejte se na tuto stránku, kde najdete všechny podrobnosti.
  5. Set-top box hlásí chybu SA005 - pro odstranění chyby nás telefonicky kontaktujte v době, kdy budete u set-top boxu.
  6. Set-top box hlásí jinou chybu, nefunguje část programů apod. - postupujte podle pokynů dále na této stránce.

Při potížích s chováním set-top boxu vyzkoušejte následující kroky:

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.

Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojeny podle návodu. Zejména ověřte, zda není uvolněný síťový (ethernetový) kabel vedoucí z modemu do set-top boxu. Pokud jste využili pro zapojení vlastní starý kabel, může pomoct výměna za nový kus. Pokud máte na své adrese dostupnou kabelovou TV od Vodafonu, nezapomeňte ověřit, že je set-top box připojený koaxiálním kabelem do anténní zásuvky.

Ověřte si, že se nejedná o nahlášený výpadek na vaší adrese.

Máte kabelovou Vodafone TV? Informace o výpadcích, které se týkají kabelových služeb, se dozvíte po zadání své adresy na www.vodafone.cz/vypadky.

Restartujte set-top box a modem pro připojení k internetu.

Vytáhněte ze set-top boxu síťový kabel a odpojte ho od elektřiny na pár desítek sekund. Stejně to udělejte u svého modemu a znovu pak vyzkoušejte kvalitu TV vysílání. Buďte trpěliví, načtení všech informací do set-top boxu může po jeho novém zapnutí a připojení k internetu chvíli trvat. Pozor - nepoužívejte na set-top boxu tlačítko reset, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

Máte potíže s úrovní hlasitosti přehrávaných pořadů? Zkuste provést změnu v nastavení zvukového režimu set-top boxu.

V některých případech set-top box nemusí určit správný typ zvukového režimu pro vaší televizi, proto může pomoct ruční změna zvukového režimu. Jděte do menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání), najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení TV Boxu - Zvuk & Obraz. Zde v části audio výstup změňte nastavení z automatického na jednu z možností Stereo / Dolby a vyzkoušejte, jestli se tím potíže odstraní (podle potřeby zkuste první i druhou variantu).

Doporučujeme také ověřit, že jste omylem neztlumili jedno ze svých zařízení (televizi nebo set-top box). I když byste pak u jednoho zařízení měli maximální hlasitost, pokud bude to druhé ztlumené, nic neuslyšíte. Jednoduše zkuste přes oba dálkové ovladače (od televize i od set-top boxu) zvýšit hlasitost. V případě set-top boxu můžete provést obnovení úrovně hlasitosti přes menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) Nastavení - Nastavení TV Boxu - Zvuk & Obraz - Audio výstup - Obnovit úroveň hlasitosti.

Proveďte reset set-top boxu pomocí dálkového ovládání v menu zařízení.

V menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení TV Boxu - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234, změnu PINu zařídíte přes Můj Vodafone v sekci Služby - Set-top box. Provedením resetu nepřijdete o své případné nahrávky, pouze bude nutné znovu odsouhlasit podmínky používání a provést nalezení kanálů. Pozor - nepoužívejte tlačítko reset, umístěné na set-top boxu, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

S odstraněním potíží vám může pomoct také následující video:

Žádný z výše uvedených postupů mi nepomohl, co mám dělat?

Pokud jste vše vyzkoušeli naše tipy a přesto máte s používáním Vodafone TV potíže, zavolejte nám v době, kdy budete u set-top boxu, na Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone). V případě, že u nás využíváte pouze Vodafone TV, můžete volat na 800 77 77 31.

Pro řešení potíží od vás ve většině případů budeme potřebovat vědět CAS ID (najdete na spodní straně set-top boxu), IP adresu (zjistíte například na stránce www.mojeip.cz - je nutné se připojit přes zařízení, které je přes Wi-Fi nebo kabel připojené ke stejnému modemu jako váš set-top box) a podrobný popis chyby. Pokud budete mít k dispozici fotografii obrazovky nebo krátké video, může nám to pomoci s odhalením příčiny. Zprávu s požadovanými informacemi a přílohou nám můžete poslat na e-mail pece@vodafone.cz.