Jak můžu udělat obnovu programové nabídky?

  • Když vám nefungují TV stanice, které máte předplacené, může vám pomoct obnovení programové nabídky. Funkční v takové chvíli budou programy ČT, většina ostatních programů nefunguje a zobrazuje se hláška "Program není objednán" nebo jiná se stejným významem.
  • Tato situace se může týkat pouze zákazníků, kteří používají CA modul nebo starší typ set-top boxu, který podporuje pouze živé vysílání.

Jak požádám o obnovení programové nabídky?

Přepněte program v televizi nebo na set-top boxu na pozici, kde je Nova HD nebo Prima HD.

Po celou dobu obnovy programové nabídky ponechte zapnutý jeden z těchto programů. Po přepnutí na jeden z těchto programů také můžete zkusit počkat cca 10 až 30 minut, programová nabídka se v některých případech obnoví automaticky bez nutnosti dalších kroků.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete číslo Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a najdete ho například ve Vyúčtování) a heslo.

Vyberte nastavení služeb pro vaši Vodafone TV a v části s vaším zařízením klikněte na Obnovení programové nabídky.

Na následující obrazovce uvidíte pokyny, jak při obnovení programové nabídky postupovat.

Potvrďte možnost Obnovení programové nabídky.

Do 2 hodin, ale obvykle během pár minut, by vám měly nefunkční programy opět naskočit. Pokud máte více CA modulů nebo starších typů set-top boxů, proběhne obnova automaticky u každého z nich.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone