Připojení vám funguje, ale máte potíže s rychlostí internetu? Podívejte se na tuto stránku, kde najdete možné příčiny a jak je řešit. Pokud si nejste jisti, jaký typ pevného internetu využíváte, pomůžeme vám to poznat kliknutím sem.
Informace se dozvíte po zadání své adresy na www.vodafone.cz/vypadky.
Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu k vašemu modemu. Kabely pro jistotu vypojte a znovu je správně zapojte. Nezapomeňte zkontrolovat oba konce kabelů.
Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 sekund, a poté ho znovu zapojte. Ujistěte se, že modem není vypnutý pomocí tlačítka pro zapnutí/vypnutí, pokud takové má. Počkejte několik minut, modem by se měl naladit do sítě. Kdyby to nepomohlo, pokračujte dalším krokem.
Tím ověříte, jestli je příčina v zařízení, na kterém prohlížíte internet. Pokud vám na jiném zařízení internet půjde, je chyba v konkrétním zařízení (počítači, mobilu apod.), nikoliv v internetu od Vodafonu.
Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě nebo vypnutá Wi-Fi. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál, případně podle návodu k vašemu modemu zapněte Wi-Fi.
Jakmile od vás dostaneme dlužnou částku, služby vám automaticky obnovíme nejpozději do 24 hodin. Někdy může být nutné ještě provést vypnutí a zapnutí modemu.
Pokud žádný z kroků výše potíže neodstranil, zkuste provést reset modemu. Modemy na sobě obvykle mají zapuštěné tlačítko reset, které můžete pomocí tenkého předmětu (například propisky, párátka) stisknout - je potřeba reset podržet delší dobu, zhruba 15 sekund. Modem se obnoví do výchozího nastavení z výroby - dojde tím k nastavení výchozího jména Wi-Fi sítě, výchozích hesel atp. Tyto údaje najdete na štítku modemu. Konkrétní postup pro reset najdete v návodu k modemu. Po obnovení továrního nastavení počkejte několik minut a zkuste se se svým zařízením znovu připojit (pozor - v případě Wi-Fi připojení budete muset vyhledat síť podle údajů ze štítku na modemu).
Pokud vám připojení stále nefunguje, kontaktujte nás. Společně se podíváme na to, co by mohlo být příčinou. Zavolejte nám na 800 77 00 77. Kolegové z technické podpory jsou k dispozici v pracovní dny od 8 do 19 hodin. Nebo nám napište e-mailem na opravime@vodafone.com a do předmětu e-mailu nezapomeňte vyplnit číslo své smlouvy.