Připojení vám funguje, ale máte potíže s rychlostí internetu? Podívejte se na tuto stránku, kde najdete možné příčiny a jak je řešit. Pokud si nejste jisti, jaký typ pevného internetu využíváte, pomůžeme vám to poznat kliknutím sem.
TIP: Vyzkoušejte také kontrolu stavu modemu přímo v samoobsluze Můj Vodafone.
Informace se dozvíte po zadání své adresy na www.vodafone.cz/vypadky.
Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu k vašemu modemu. Kabely pro jistotu vypojte a znovu je správně zapojte. Nezapomeňte zkontrolovat oba konce kabelů.
Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 sekund, a poté ho znovu zapojte. Ujistěte se, že modem není vypnutý pomocí tlačítka pro zapnutí/vypnutí, pokud takové má. Počkejte několik minut, modem by se měl naladit do sítě. Kdyby to nepomohlo, pokračujte dalším krokem.
Tím ověříte, jestli je příčina v zařízení, na kterém prohlížíte internet. Pokud vám na jiném zařízení internet půjde, je chyba v konkrétním zařízení (počítači, mobilu apod.), nikoliv v internetu od Vodafonu.
Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě nebo vypnutá Wi-Fi. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál, případně podle návodu k vašemu modemu zapněte Wi-Fi.
Jakmile od vás dostaneme dlužnou částku, služby vám automaticky obnovíme nejpozději do 24 hodin. Někdy může být nutné ještě provést vypnutí a zapnutí modemu.
Pokud žádný z kroků výše potíže neodstranil, zkuste provést reset modemu. Modemy na sobě obvykle mají zapuštěné tlačítko reset, které můžete pomocí tenkého předmětu (například propisky, párátka) stisknout - je potřeba reset podržet delší dobu, zhruba 15 sekund. Modem se obnoví do výchozího nastavení z výroby - dojde tím k nastavení výchozího jména Wi-Fi sítě, výchozích hesel atp. Tyto údaje najdete na štítku modemu. Konkrétní postup pro reset najdete v návodu k modemu. Po obnovení továrního nastavení počkejte několik minut a zkuste se se svým zařízením znovu připojit (pozor - v případě Wi-Fi připojení budete muset vyhledat síť podle údajů ze štítku na modemu).
Pokud jste vyzkoušeli všechny výše uvedené tipy a přesto máte s připojením potíže, ozvěte se nám. Společně se podíváme na to, co by mohlo být příčinou. Na Linku péče o zákazníky se dovoláte na čísle *77 (800 77 00 77 při volání z ostatních sítí), v nabídce pak vyberte volbu pro technické potíže a výpadky internetu či televize. Jestli u nás nemáte mobilní služby, budete k hovoru potřebovat číslo plátce a také číselné heslo pro komunikaci s Vodafonem (administrátorské heslo nebo heslo plátce). Pokud se vás Hlasová samoobsluha zeptá na heslo a vy ho nevíte, přepojíme vás na operátora po třetím chybném zadání hesla.