Jaké informace můžu o svém modemu zjistit přímo v Můj Vodafone?

Pokud od nás máte Pevný internet Kabel, můžete v samoobsluze Můj Vodafone zjistit zajímavé informace ke svému modemu a částečně ho na dálku také ovládat.

Jaké informace k modemu najdu v mobilní aplikaci Můj Vodafone?

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.

Klikněte na menu Moje služby - vyberte svůj Pevný internet - část Vaše zařízení.

Zde uvidíte několik nabídek s informacemi o vašem internetu. Zjistíte tu například instalační adresu, informaci ke smlouvě a další.

Pro zjištění informací o modemu a jeho stav vyberte Diagnostika a restart.

Po provedení diagnostiky se dozvíte, jestli je modem aktivní, jakou Wi-Fi síť vysílá, jaká je jeho IP adresa, kdy byl naposledy restartován a jeho restart (vypnutí a zapnutí) můžete provést i na dálku přímo z aplikace.

Jaké informace k modemu najdu ve webové verzi Můj Vodafone?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.

Vyberte nastavení služeb pro váš Pevný internet a přejděte do části Využívaná zařízení.

Zde najdete svůj modem a několik informací, které se k němu vztahují.

Vyberte "Detaily a restart modemu".

Po chvíli vám ukážeme aktuální informace o modemu. Uvidíte, zda je aktivní, jaké Wi-Fi sítě vysílá, jeho IP adresu a čas posledního restartu (vypnutí a zapnutí modemu). Modem také můžete vzdáleně restartovat.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone