Pokud od nás máte Pevný internet Kabel, můžete v samoobsluze Můj Vodafone zjistit zajímavé informace ke svému modemu a částečně ho na dálku také ovládat.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.
Zde uvidíte několik nabídek s informacemi o vašem internetu. Zjistíte tu například instalační adresu, informaci ke smlouvě a další.
Po provedení diagnostiky se dozvíte, jestli je modem aktivní, jakou Wi-Fi síť vysílá, jaká je jeho IP adresa, kdy byl naposledy restartován a jeho restart (vypnutí a zapnutí) můžete provést i na dálku přímo z aplikace.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.
Zde najdete svůj modem a několik informací, které se k němu vztahují.
Po chvíli vám ukážeme aktuální informace o modemu. Uvidíte, zda je aktivní, jaké Wi-Fi sítě vysílá, jeho IP adresu a čas posledního restartu (vypnutí a zapnutí modemu). Modem také můžete vzdáleně restartovat.