Máte od nás Vodafone TV a televize se nechová podle vašeho očekávání? Podívejte se na možné příčiny a tipy, které vám pomohou při jejich odstranění.
- Set-top box nebo ovladač vůbec nefungují - při potížích s dálkovým ovládáním nejdřív vyzkoušejte vyměnit baterky za jiné a ujistěte se, že jste je zandali správně. Pokud jsou set-top box nebo ovladač zcela nefunkční, navštivte se zařízením naši prodejnu, kde vám pomůžeme s dalším postupem.
- Potíže s kvalitou přehrávaného obrazu - nejčastější příčinou je v tomto případě kvalita připojení k internetu. Podívejte se na tuto stránku, kde najdete všechny podrobnosti.
- Set-top box hlásí chybu SA005 - pro odstranění chyby nás telefonicky kontaktujte v době, kdy budete u set-top boxu.
- Set-top box hlásí jinou chybu, nefunguje část programů apod. - postupujte podle pokynů dále na této stránce.
Vyzkoušejte prosím následující kroky:
- Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.
- Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojeny podle návodu. Zejména ověřte, zda není uvolnění síťový (ethernetový) kabel vedoucí z modemu do set-top boxu. Pokud jste využili pro zapojení vlastní starý kabel, může pomoct výměna za nový kus.
- Restartujte set-top box a modem pro připojení k internetu.
- Vytáhněte ze set-top boxu síťový kabel a odpojte ho od elektřiny na pár desítek sekund. Stejně to udělejte u svého modemu a znovu pak vyzkoušejte kvalitu TV vysílání. Pozor - nepoužívejte na set-top boxu tlačítko reset, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.
- Proveďte reset set-top boxu pomocí dálkového ovládání v menu zařízení.
- V menu set-top boxu najděte Nastavení - Nastavení TV Boxu - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234, změnu nebo zjištění aktuálního PINu zařídíte přes Můj Vodafone. Provedením resetu nepřijdete o své případné nahrávky, pouze bude nutné znovu odsouhlasit podmínky používání a provést nalezení kanálů. Pozor - nepoužívejte tlačítko reset, umístěné na set-top boxu, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.
Žádný z výše uvedených postupů mi nepomohl, co mám dělat?
Pokud jste vše vyzkoušeli naše tipy a přesto máte s používáním Vodafone TV potíže, zavolejte nám v době, kdy budete u set-top boxu, na Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone). V případě, že u nás využíváte pouze Vodafone TV, můžete volat na 800 77 77 31.