Vodafone

Účtování dat po vyčerpání základního objemu

Chcete mít jistotu, že se vám nezpomalí internet ani po vyčerpání objemu dat?

  • Po vyčerpání základního objemu dat se připojujete dál plnou rychlostí.
  • Vše probíhá automaticky, platíte jen za skutečně využitá data (v datových blocích - viz tabulka níže).
  • Účtování dalších dat je výchozí součástí u většiny měsíčních tarifů, ale můžete si nastavit i bezplatné zpomalení na 20 kbit/s.

Jak zjistím nebo změním aktuální nastavení u mého tarifu?
Přihlaste se do muj.vodafone.cz a zvolte sekci Aktuální útrata a čerpání
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
V detailu čerpání datového balíčku najdete aktuální nastavení.
Účtování dat po vyčerpání základního objemu si tu můžete zapnout nebo zrušit.
TIP: Účtování dat po vyčerpání základního objemu si můžete zapnout nebo vypnout také bezplatnou SMSkou. Pro zapnutí pošlete zprávu ve tvaru DATA ZAP vaše heslo , pro vypnutí pak DATA STOP vaše heslo . V obou případech zprávu odešlete na číslo 7700.
Kolik dat získáte navíc a kolik to stojí?
Jaký máte tarif Kolik dat získáte navíc Cena za navýšení
základní objem dat do 499 MB + 50 MB 49 Kč
základní objem dat nad 499 MB + 250 MB 49 Kč
Připojení pro služby super + 20 MB 20 Kč
Balíček ke kartě 150 MB a SMS v síti neomezeně + 50 MB 25 Kč
Red+ a Business Red+ + 250 MB 99 Kč
Připojení na měsíc + 100 MB / 30 dní 49 Kč

Více najdete v ceníku.

Kterých tarifů se účtování dat po vyčerpání základního objemu týká?
  • Všech měsíčních tarifů s datovým objemem včetně těch, které už nenabízíme.
  • Funguje na paušálních tarifech i předplacených kartách.
  • U Připojení na měsíc dochází s navýšením dat k obnovení 30denní platnosti balíčku.
  • Není dostupné pro datové tarify pro příležitostné připojení (na den, na týden), tarif Flexidata, Mobilní připojení Turbo, Připojení bez kabelu a pro starší tarify s průběžným účtováním (Připojení na skok, Připojení na dlouho).
Musím další účtování dat při dosažení limitu nějak potvrdit, nebo se to stane automaticky? A dostanu předtím SMS, abych věděl, že se to blíží?
  • Účtování dalších dat funguje automaticky, není třeba nic potvrzovat.
  • O čerpání základního datového objemu vás informujeme prostřednictvím SMS při vyčerpání 75 % a 90 %.
  • Když vyčerpáte celý objem dat, upozorníme vás opět SMSkou, že došlo k jeho vyčerpání a že budete i nadále připojeni plnou rychlostí a další data budeme účtovat podle ceníku.
Jak můžu kontrolovat čerpání dat?
  • O účtovaných datech po vyčerpání základního balíčku vás budeme průběžně informovat.
  • Při naúčtování poplatku za dodatečná data vám vždy pošleme SMS, kolik dat jste již vyčerpali nad rámec základního objemu.
  • Stav čerpaných dat si můžete kdykoliv ověřit na muj.vodafone.cz na stránce Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání, v aplikaci Můj Vodafone nebo SMSkou KOLIK DAT, kterou zdarma pošlete na 7700.
  • Účtování dat není nijak omezeno, ale má vliv na FlexiStrop a váš Volací limit.
Mohu data, která budu čerpat po vyčerpání svého základního balíčku, využít i v roamingu?

Ano, můžete je využít i v roamingu podle podmínek služby Roaming na den nebo Data passport.

Má změna datového tarifu vliv na mé nastavení?

Ano, pokud jste si účtování dat po vyčerpání základního objemu dříve zrušili a změníte svůj tarif, dojde spolu se změnou k opětovnému zapnutí účtování, protože jde o součást našich datových tarifů. Nastavení si samozřejmě můžete v případě potřeby změnit.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace