Vodafone

Jsem v zahraničí a přestal mi fungovat roaming, co mám dělat?

Jste v zahraničí a přestalo vám fungovat telefonní číslo? Může to mít několik příčin. Podívejte se, jak situaci rychle vyřešit.

Vypněte a zapněte svůj telefon.
Je to jednoduchá rada, ale někdy pomůže opravdu nejlépe.
Ověřte, že v telefonu nebo na SIM kartě nemáte zablokovaný roaming.
Nastavení roamingu u svého čísla najdete v Můj Vodafone. V menu telefonu v části nastavení si zkontrolujte, že máte roaming povolený i v něm (obvykle tu najdete volbu pro povolení datového roamingu). Pozor ale na to, že v zahraničí vám nebude fungovat datová SIM karta. To je taková SIM, na které je aktivní pouze balíček pro připojení k internetu, který obsahuje více než 499 MB dat.
Může se jednat o potíže s automatickým přihlášením do sítě nebo se sítí operátora, kterého právě používáte.
Zkuste operátora znovu vybrat přes ruční výběr sítě nebo tu vyberte jiného roamingového partnera. Pro přihlášení k jiné síti může být nutné výběr potvrdit i několikrát za sebou. Ruční výběr sítě najdete v telefonu v menu nastavení v nastavení mobilní sítě.
Mohli jste dosáhnout 90 % FlexiStropu nebo Volacího limitu.
Platí pouze pro paušální čísla. Jakmile dosáhnete 90 % FlexiStropu nebo Volacího limitu, přestane vám roaming fungovat úplně. Pro zprovoznění je třeba FlexiStrop nebo Volací limit navýšit. Roaming vám pak zapneme automaticky do 24 hodin. Aby se váš telefon znovu přihlásil do sítě, tak ho potom vypněte a zapněte. Kdyby to nepomohlo, najděte v menu telefonu ruční výběr sítě a opakovaně (i třeba 5x za sebou) vyberte přihlášení do sítě některého z našich roamingových partnerů.
Na předplacené kartě může být nízký kredit nebo vypršela její platnost.
Aktuální výši kreditu zjistíte v samoobsluze Můj Vodafone. Pokud jste si nedobili víc jak 13 měsíců, tak kartu automaticky rušíme (v tom případě se nepřihlásíte ani do Můj Vodafone).
Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Aby se váš telefon znovu přihlásil do sítě, tak ho potom vypněte a zapněte. Kdyby to nepomohlo, najděte v menu telefonu ruční výběr sítě a opakovaně (i třeba 5x za sebou) vyberte přihlášení do sítě některého z našich roamingových partnerů.
Váš telefon nepodporuje frekvence, které používají místní operátoři.
Jaké frekvence podporuje váš telefon, najdete v návodu nebo na stránkách výrobce. Informace o sítích místních operátorů dohledáte na našich stránkách.
Jste v zemi, kde operátoři nepodporují přímé volání pro předplacené karty.
V tom případě vám bude fungovat příchozí volání, zprávy a data, ale nebudete moct uskutečnit odchozí hovor. Předem si to můžete zkontrolovat na našich stránkách.
Vyzkoušeli jste všechny rady, ale stále nemáte signál?

Pokud máte přístup k jinému telefonu, nejrychleji vám pomůžeme telefonicky na Lince péče o zákazníky +420 776 977 100. Hovor budete mít účtovaný jako běžné volání na české mobilní číslo. Pomoci vám můžeme také on-line v Centru péče.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace