nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jsem v zahraničí a přestal mi fungovat roaming, co mám dělat?

Jste v zahraničí a přestalo vám fungovat telefonní číslo? Může to mít několik příčin. Podívejte se, jak situaci rychle vyřešit.

Vypněte a zapněte svůj telefon.
Je to jednoduchá rada, ale někdy pomůže opravdu nejlépe.
Ověřte, že v telefonu nebo na SIM kartě nemáte zablokovaný roaming.
Nastavení roamingu u svého čísla najdete v Můj Vodafone. V menu telefonu v části nastavení si zkontrolujte, že máte roaming povolený i v něm (obvykle tu najdete volbu pro povolení datového roamingu). Pozor ale na to, že v zahraničí vám nebude fungovat datová SIM karta. To je taková SIM, na které je aktivní pouze balíček pro připojení k internetu, který obsahuje více než 499 MB dat.
Může se jednat o potíže s automatickým přihlášením do sítě nebo se sítí operátora, kterého právě používáte.
Zkuste operátora znovu vybrat přes ruční výběr sítě nebo tu vyberte jiného roamingového partnera. Pro přihlášení k jiné síti může být nutné výběr potvrdit i několikrát za sebou. Ruční výběr sítě najdete v telefonu v menu nastavení v nastavení mobilní sítě.
Mohli jste dosáhnout 90 % FlexiStropu nebo Volacího limitu.
Platí pouze pro paušální čísla. Jakmile dosáhnete 90 % FlexiStropu nebo Volacího limitu, přestanou vám fungovat všechny odchozí služby a k dispozici budete mít pouze příchozí služby, za které v dané zemi neplatíte další poplatky nad rámec tarifu. Pro zprovoznění je třeba FlexiStrop nebo Volací limit navýšit. Roaming vám pak plně obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak pro jistotu vypnout a zapnout telefon.
Na předplacené kartě může být nízký kredit nebo vypršela její platnost.
Aktuální výši kreditu zjistíte v samoobsluze Můj Vodafone. Pokud jste si nedobili víc jak 13 měsíců, tak kartu automaticky rušíme (v tom případě se nepřihlásíte ani do Můj Vodafone).
Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Aby se váš telefon znovu přihlásil do sítě, tak ho potom vypněte a zapněte. Kdyby to nepomohlo, najděte v menu telefonu ruční výběr sítě a opakovaně (i třeba 5x za sebou) vyberte přihlášení do sítě některého z našich roamingových partnerů.
Váš telefon nepodporuje frekvence, které používají místní operátoři.
Jaké frekvence podporuje váš telefon, najdete v návodu nebo na stránkách výrobce. Informace o sítích místních operátorů dohledáte na našich stránkách.
Jste v zemi, kde operátoři nepodporují přímé volání pro předplacené karty.
V tom případě vám bude fungovat příchozí volání, zprávy a data, ale nebudete moct uskutečnit odchozí hovor. Předem si to můžete zkontrolovat na našich stránkách.
Vyzkoušeli jste všechny rady, ale stále nemáte signál?

Pokud máte přístup k jinému telefonu, nejrychleji vám pomůžeme telefonicky na Lince péče o zákazníky +420 776 977 100. Hovor budete mít účtovaný jako běžné volání na české mobilní číslo. Pomoci vám můžeme také on-line v Centru péče.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace