Zjednodušte si život. Nastavte si Přihlašování e-mailem a všechny služby i účty, které spravujete, budete mít přehledně na jednom místě..
Nově se můžete do samoobsluhy Můj Vodafone (web a aplikace) přihlašovat pomocí e-mailu a zvoleného hesla. Pohodlně pak „pod jednou střechou“ spravujete všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých.
Do hlasové a SMS samoobsluhy nebo pro kontakt s Vodafonem (prodejna, zákaznická linka) dál slouží číselné heslo, které jste používali dosud. Najdete ho v samoobsluze a můžete si ho samozřejmě kdykoliv změnit.
Čísla dětí, rodičů nebo prarodičů budete mít pěkně pod kontrolou a přehledně na jednom místě. Raz dva nastavíte dětem data nebo zaplatíte Vyúčtování za babičku.
Buďte bez starostí. Předejte administraci firemních čísel dál a mějte přesto všechno pod kontrolou na svém účtu. Oprávnění můžete jednoduše předat i odebrat online.
To, že k přihlašování používáte e-mail vy, samozřejmě neznamená, že by další uživatelé a plátci pod vaším účtem přišli o přístup. Mohou se dál přihlašovat telefonním číslem nebo jim můžete poslat pozvánku ke svému účtu. Tak i oni získají možnost zaregistrovat svůj e-mail a aktivovat si bezpečnější způsob přihlašování.
A jak na to? Odešlete ze svého účtu pozvánku na e-mail vybrané osoby, která ji může do 5 dnů přijmout. Pozvánka může také přijít naopak vám, a pokud ji akceptujete, stanete se administrátorem, plátcem nebo uživatelem (podle zadaného oprávnění) u jiného čísla.
Především proto, že si sami můžete vybrat heslo. Nově v něm můžete využít i písmena nebo zvláštní znaky (dosud bylo heslo jen číselné). Když se heslo neskládá jen z číslic a má min. 8 znaků, je zabezpečení opravdu silné.
Možnost přihlašovat se e-mailem je zatím dostupná pouze úzkému okruhu zákazníků, který postupně rozšiřujeme. O možnosti začít používat nový způsob přihlašování do Můj Vodafone aktuálně informujeme zákazníky pomocí SMS.
Heslo k Přihlašování e-mailem si volíte sami při registraci. Heslo k vašemu e-mailu nikde nevyžadujeme a kvůli bezpečnosti doporučujeme do samoobsluhy zvolit jiné heslo.
V tuto chvíli je rozhodnutí na vás. Všechny zákazníky postupně převádíme na tento způsob přihlašování. V budoucnu se bude jednat o jediný způsob přihlašování, tak proč výhody nevyužívat už teď?
Nejdříve zkontrolujte ve své e-mailové schránce složku se spamem. Pokud e-mail nenajdete, je potřeba znovu vyplnit registrační formulář. Registrační kód ze SMS můžete použít stejný, pokud to stihnete během 7 dní jeho platnosti.
Platnost e-mailu pro ověření je 24 hodin. Po jejím vypršení je potřeba znovu vyplnit registrační formulář. Registrační kód ze SMS můžete použít stejný, pokud to stihnete během 7 dní jeho platnosti.
Před přihlášením je potřeba ověřit vaši registrovanou e-mailovou adresu. Otevřete si svoji e-mailovou schránku a zprávu, kterou jsme vám na ni poslali, a proveďte ověření. Platnost emailu pro ověření e-mailové adresy je 24 hodin. Pokud lhůta vypršela, je potřeba vyplnit znovu registrační formulář.
Platnost kódu pro ověření je 7 dní. Po vypršení, prosím, kontaktuje naši zákaznickou linku na čísle 800 77 00 77 a naši kolegové vám pošlou nový ověřovací kód.
E-mailová adresa, kterou jste zadali, je už registrovaná a nelze ji registrovat podruhé. Přihlaste se do samoobsluhy tímto e-mailem a heslem, které jste si nastavili při registraci. Pokud jste heslo zapomněli, můžete jej obnovit.
E-mailová schránka a přihlašovací údaje pro Vodafone jsou na sobě nezávislé. Email slouží jako nick name – přihlašovací jméno. Každopádně pokud budete mít obavy ze zneužití přístupů do VF samoobsluhy, máte možnost všechny přístupy odpojit.
Přihlašování e-mailem jsme spustili v pilotním provozu, proto jsme dočasně ještě ponechali možnost přihlášení oběma způsoby. Do budoucna však bude fungovat pouze přístup přes e-mail, takže pokud si ho aktivujete, doporučujeme používat už jen přihlášení e-mailem.
Udělit přístupy mohou jen Plátce a Administrátor. Administrátor Plátcům a Uživatelům na celém Zákaznickém účtu (CA). Plátce pak jednotlivým uživatelům.
Záleží na vás, jaký přistup komu povolíte. Díky novému řešení budete mít přehled o tom, kdo má přístup k vašemu účtu a s jakými oprávněními. Pokud tedy umožníte správu svého účtu jiné osobě, nebude jej spravovat ve vašem přihlášení, ale ve svém. Tyto přístupy můžete samozřejmě kdykoliv odebrat nebo dohledat historii.
Předpokládáme, že Uživatel je pouze jedna osoba, která využívá dané telefonní číslo. Přístup pro Plátce slouží např. pro účetní ve firmě, která zajišťuje správu číslům pod daným Plátcem a vyřizuje faktury. V tomto případě je potřeba zastupitelnost, a tedy i více přístupů.
Zkontrolujte, prosím, zda je zadaný e-mail správně. Pozvánka také nemůže být odeslána, pokud nepotvrdíte, že jste si vědom toho, jaká práva pro nakládání se svým účtem udělením přístupu poskytujete třetí osobě. Pokud i přesto pozvánku nelze odeslat, zkuste se odhlásit, přihlásit a vyzkoušet znovu.
Zkuste nejdříve použít jiný internetový prohlížeč a ujistěte se, že jste souhlas opravdu zaklikl/a.
Zkontrolujte si, prosím, na e-mailové adrese příjemce pozvánky složku s nevyžádanou poštou (spamem). Odesílatel pozvánky může zkontrolovat na svém účtu, jestli byla skutečně odeslána a jestli je stále platná. Případně pozvánku může poslat znovu.
Platnost e-mailové pozvánky je 5 dní a po jejím vypršení je potřeba poslat pozvánku znovu. Obraťte se na administrátora nebo plátce účtu, ke kterému jste měl/a získat přístup (v rodině nebo ve firmě).
Zkuste, prosím, e-mailovou schránku otevřít v jiném prohlížeči a povolte externí obrázky.