Na jakých zařízeních mohu Vodafone TV sledovat?

  1. Na televizi - přes základní set-top box, prémiový set-top box s hlasovým ovládáním, Vodafone TV 3 box s Androidem nebo Vodafone TV Play s vestavěným reproduktorem.
  2. V chytré televizi - přes aplikaci pro Samsung TV, LG TV, Apple TV nebo Android TV.
  3. V mobilním telefonu - přes aplikaci Vodafone TV (včetně podpory streamování / zrcadlení obrazu do TV pomocí funkce Chromecast nebo AirPlay).
  4. V tabletu - přes aplikaci Vodafone TV.
  5. Na počítači a notebooku - přes webový prohlížeč.
  6. Na televizi podporující DVB-C - přes CA modul (pouze příjem živého vysílání bez doplňkových funkcí).

Jak se do aplikace Vodafone TV přihlásím?

Přihlašovací jméno

  • Je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV).
  • Přidělené číslo služby vaší Vodafone TV najdete například ve Vyúčtování nebo v samoobsluze Můj Vodafone.
  • Přihlašovací údaje jsou stejné pro mobilní aplikaci, Vodafone TV na webu i pro chytré TV.

Heslo pro přihlášení

  • Heslo vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete změnit na vlastní kombinaci.

Jak na změnu hesla:

  • V samoobsluze Můj Vodafone na webu - změnu zařídíte v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.
  • mobilní aplikaci Můj Vodafone - přes nabídku Moje služby (spodní část obrazovky) vyberte svou Vodafone TV, následně sjeďte níže, dokud neuvidíte část Mobilní zařízení, kde najdete i tlačítko pro změnu hesla. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.

Je dobré vědět:

  • Pro přístup k Vodafone TV přes aplikaci a webový prohlížeč můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. V samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Připojená zařízení můžete svá registrovaná zařízení spravovat.
  • V jednu chvíli je možné Vodafone TV sledovat maximálně na 4 set-top boxech, ve 2 aplikacích na mobilních telefonech, 2 aplikacích na tabletech, 2 aplikacích pro chytré TV (Android TV, Samsung, LG), 2 Apple TV a ve 2 webových prohlížečích. Zároveň platí, že Vodafone TV můžete v jednu chvíli sledovat nejvýše na 6 zařízeních bez ohledu na to, o jaké zařízení se jedná. Jde o společný limit pro všechna podporovaná zařízení a systémy.
  • Pro službu Vodafone TV si můžete pořídit až 10 set-top boxů (u kabelové TV = DVB-C jsou limitem 4 zařízení).
  • Vodafone TV funguje pouze s naším pronajatým set-top boxem. Buďte proto opatrní, pokud by vám někdo nabízel set-top box "z druhé ruky", nákup takového zařízení vám rozhodně nedoporučujeme.

Mám potíže s používáním Vodafone TV, co s tím?

Připravili jsme pro vás průvodce s tipy a informacemi, jak situaci řešit, klikněte sem a podívejte se na naše doporučení.

Dosáhl jsem maximálního počtu registrovaných zařízení, jak můžu nějaké zařízení odebrat?

Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.

V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV.

Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone