Přihlaste se do Můj Vodafone a přepněte se na telefonní číslo, ke kterému chcete data navíc vyzvednout.
Pokud u nás máte víc služeb, je důležité, abyste se po přihlášení přepnuli na správné telefonní číslo. Postup pro aplikaci i webovou samoobsluhu najdete níže na této stránce.
Vyzvedněte si datový dárek podle postupu níže.
Data vám připíšeme do 24 hodin a platí do konce probíhajícího zúčtovacího období nebo do konce měsíční platnosti Balíčku ke kartě.
Datový dárek je možné vyzvednout jednou za kalendářní měsíc.
Přepnutí na jinou službu
Na stránce Úvod jednoduše přejeďte prstem zprava doleva přes dlaždici s telefonním číslem (nebo internetem či televizí). Podle právě zobrazené služby se následně změní obsah dalších informačních dlaždic.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Klikněte na červené tlačítko se siluetou postavy a jménem (vpravo nahoře) a vyberte Moje služby.
Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.
Z nabídky si vyberte číslo služby, na kterou se chcete přepnout.
Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, zapnutí Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.