Jak funguje balíček Neomezená data na 24 hodin - datový balíček po dobu výpadku pevného internetu?

Díky balíčku Neomezená data na 24 hodin zůstanete ve spojení i ve chvíli, kdy dojde k náhlému či plánovanému výpadku pevného internetu.

Co díky balíčku Neomezená data na 24 hodin získám?

  • Po aktivaci, kterou vám potvrdíme SMSkou, budete mít u svého mobilního čísla k dispozici neomezená data s neomezenou rychlostí (podle možností sítě) na dobu 24 hodin.
  • Data můžete použít i pro další zařízení v domácnosti (počítač, tablet atp.) - stačí, když v telefonu zapnete funkci hotspotu. Díky tomu si vytvoříte vlastní Wi-Fi, ke které připojíte svá další zařízení.
  • Balíček je určený všem našim zákazníkům s Pevným internetem přes kabel, kteří u nás zároveň mají i mobilní telefonní číslo a obě služby mají na stejném zákaznickém účtu.

Jak si balíček Neomezená data na 24 hodin zapnu?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu nebo přes mobilní aplikaci Můj Vodafone.

Přihlaste se tím telefonním číslem, ke kterému chcete balíček zapnout. Pro přihlášení potřebujete heslo.

V aplikaci i v Můj Vodafone na webu uvidíte možnost aktivace přes informační banner přímo na hlavní stránce po přihlášení. Na něj stačí kliknout a postupovat podle instrukcí.

Využít také můžete tento přímý odkaz.

Je dobré vědět:

  • Balíček si můžete zapnout jen ve chvíli, kdy u vašeho Pevného internetu přes kabel evidujeme výpadek nebo plánovanou údržbu.
  • Pokud vás o plánované údržbě informujeme s předstihem pomocí e-mailu, můžete od nás odkaz pro aktivaci dostat také v e-mailu. I v tomto případě platí, že zapnutí balíčku bude možné až ve chvíli, kdy reálně dojde k výpadku pevného internetu.
  • Pokud by výpadek trval déle než 24 hodin, můžete si balíček stejným způsobem zapnout znovu.
  • Tento datový balíček si můžete zapnout k telefonnímu číslu, u kterého běžně data využíváte. Pokud byste u svého čísla žádný standardní datový balíček neměli nebo by na něm bylo připojení zablokované, nebude bohužel aktivace balíčku Neomezená data na 24 hodin fungovat.
  • Data můžete získat k jakémukoliv telefonnímu číslu, které je na stejném zákaznickém účtu (je vedeno na stejného majitele), jako pevný internet.
  • Hodinu před koncem platnosti balíčku vás budeme informovat SMSkou, abyste věděli, kdy vám neomezená data vyprší.
  • Pokud už u svého čísla neomezená data používáte, tento balíček si zapnout nemůžete. Svá neomezená data však bez obav můžete využít jako "záložní připojení".