Jak funguje balíček Neomezená data na 24 hodin - datový balíček po dobu výpadku pevného internetu?

Díky balíčku Neomezená data na 24 hodin zůstanete ve spojení i ve chvíli, kdy dojde k náhlému či plánovanému výpadku pevného internetu.

Co díky balíčku Neomezená data na 24 hodin získám?

  • Po aktivaci, kterou vám potvrdíme SMSkou, budete mít u svého mobilního čísla k dispozici neomezená data s neomezenou rychlostí (podle možností sítě) na dobu 24 hodin.
  • Data můžete použít i pro další zařízení v domácnosti (počítač, tablet atp.) - stačí, když v telefonu zapnete funkci hotspotu. Díky tomu si vytvoříte vlastní Wi-Fi, ke které připojíte svá další zařízení.
  • Balíček je určený všem našim zákazníkům s Pevným internetem přes kabel, kteří u nás zároveň mají i mobilní telefonní číslo a obě služby mají na stejném zákaznickém účtu.

Jak si balíček Neomezená data na 24 hodin zapnu?

  • Aktivaci balíčku Neomezená data na 24 hodin můžete provést pouze přes samoobsluhu Můj Vodafone na webu nebo přes mobilní aplikaci Můj Vodafone.
  • V aplikaci i v Můj Vodafone na webu uvidíte možnost aktivace přímo na hlavní stránce po přihlášení. Přihlaste se tím telefonním číslem, ke kterému chcete balíček zapnout.
  • Balíček si můžete zapnout jen ve chvíli, kdy u vašeho Pevného internetu přes kabel evidujeme výpadek nebo plánovanou údržbu.
  • Pokud vás o plánované údržbě informujeme s předstihem pomocí e-mailu, můžete od nás odkaz pro aktivaci dostat také v e-mailu. I v tomto případě platí, že zapnutí balíčku bude možné až ve chvíli, kdy reálně dojde k výpadku pevného internetu.
  • Pokud by výpadek trval déle než 24 hodin, můžete si balíček stejným způsobem zapnout znovu.

Je dobré vědět:

  • Tento datový balíček si můžete zapnout k telefonnímu číslu, u kterého běžně data využíváte. Pokud byste u svého čísla žádný standardní datový balíček neměli nebo by na něm bylo připojení zablokované, nebude bohužel aktivace balíčku Neomezená data na 24 hodin fungovat.
  • Data můžete získat k jakémukoliv telefonnímu číslu, které je na stejném zákaznickém účtu (je vedeno na stejného majitele), jako pevný internet.
  • Hodinu před koncem platnosti balíčku vás budeme informovat SMSkou, abyste věděli, kdy vám neomezená data vyprší.
  • Pokud už u svého čísla neomezená data používáte, tento balíček si zapnout nemůžete. Svá neomezená data však bez obav můžete využít jako "záložní připojení".