Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Modernizace sítě pevného internetu ve 3 krocích

Modernizace naší sítě vám do budoucna přinese ještě lepší a kvalitnější služby. V následujících týdnech ve vašem okolí proběhnou technické práce, které mohou způsobit omezení kvality vašeho připojení k pevnému internetu, digitální televize Vodafone TV nebo pevné linky. Údržba sítě proběhne mimo vaši domácnost a omezení služeb bude jen částečné.

Pokud kromě pevného internetu využíváte i naše mobilní služby, můžete si v průběhu omezení služeb aktivovat Neomezená data na 24 hodin zdarma. Na Vodafone TV se můžete také dál pohodlně dívat, stačí si stáhnout aplikaci do mobilu nebo tabletu a na neomezených datech sledovat všechny pořady bez přerušení. Pokud u nás mobilní číslo nemáte, přejděte k nám a všechny výhody získáte i vy.

A jak bude celá modernizace probíhat?

Plánujeme ve vašem domě údržbu sítě?

Nefungují vám služby tak, jak jste zvyklí? Zadejte svou adresu a podívejte se, jak modernizace probíhá u vás.

Chci ověřit

Proč dochází k modernizaci sítě pro pevný internet a co mi to přinese?

Jak se dozvím o případných pracích a o tom, jestli budete něco dělat u mě doma?

Máte pro mě záložní řešení internetu na dobu, kdy mi připojení nepůjde?

Dostal jsem od vás pouze časové rozmezí, ve kterém se mě modernizace týká. Proč se nedozvím přesně, kdy může k výpadku služeb dojít?