Neznám své číselné heslo nebo nemám žádné nastavené. Co mám dělat?

Své číselné heslo snadno zjistíte po přihlášení do Můj Vodafone pomocí e-mailu a hesla. Pokud jste si ještě tento způsob přihlášení nenastavili nebo z jiného důvodu nemůžete heslo zjistit přímo v samoobsluze, využijte některý z postupů níže.

Jak obnovit heslo, pokud máte mobilní paušál, pevný internet nebo TV?

Vyberte si jeden z následujících způsobů:

  1. On-line obnova - na hlavní stránce samoobsluhy Můj Vodafone klikněte na odkaz zapomenuté heslo, stačí pak postupovat podle instrukcí. V některých případech vám on-line cestou heslo obnovit nemůžeme, v tom případě si prosím vyberte některou z dalších možností. Pozor, pro obnovení číselného hesla je vždy nutné zadat telefonní číslo nebo číslo služby. Pokud si chcete obnovit heslo pro přihlašování e-mailem, podívejte se na tento návod.
  2. Písemná žádost - vyplňte jednoduchý formulář (pro nefiremní zákazníky / pro firemní zákazníky) a pošlete nám ho naskenovaný e-mailem nebo poštou. Adresy najdete přímo ve formuláři. Nezapomeňte na vlastnoruční podpis a případně také na sken dokladu, pokud je požadovaný. Nové heslo vám pak pošleme na kontaktní telefonní číslo.
  3. Telefonické ověření - zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě). Pro přepojení na operátora zadejte po výzvě systému 3x po sobě chybné heslo. Naši operátoři vás ověří podle několika osobních údajů, nové heslo vám pak pošleme SMSkou.
  4. Návštěva prodejny - navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu s dokladem totožnosti a po úspěšném ověření vám pošleme nové heslo na váš telefon.

Jak obnovit heslo, pokud máte předplacenou kartu?

Vyberte si jeden z následujících způsobů:

  1. On-line obnova - na hlavní stránce samoobsluhy Můj Vodafone klikněte na odkaz zapomenuté heslo, stačí pak postupovat podle instrukcí. V některých případech vám on-line cestou heslo obnovit nemůžeme, v tom případě si prosím vyberte některou z dalších možností. Pozor, pro obnovení číselného hesla je vždy nutné zadat telefonní číslo. Pokud si chcete obnovit heslo pro přihlašování e-mailem, podívejte se na tento návod.
  2. Telefonické ověření - zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě). Pro přepojení na operátora zadejte po výzvě systému 3x po sobě chybné heslo. Naši operátoři vás ověří podle několika osobních údajů, nové heslo vám pak pošleme SMSkou.
  3. Návštěva prodejny - navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu se SIM kartou a dokladem o koupi nebo plastovým nosičem SIM nebo s původním balením SIM karty. Po úspěšném ověření vám pošleme nové heslo na váš telefon.

Jak obnovit heslo u firemních zákazníků s rámcovou smlouvou?

Vyberte si jeden z následujících způsobů:

  1. Písemná žádost - vyplňte jednoduchý formulář (klikněte pro stažení) a pošlete nám ho naskenovaný e-mailem nebo poštou. Adresy najdete přímo ve formuláři. Do předmětu e-mailu prosím napište "Heslo" nebo "Žádost o nové heslo", abychom vám mohli nové heslo poslat co nejdříve. Nezapomeňte na vlastnoruční podpis jednatele či jednatelů firmy. Nové heslo vám pak pošleme na kontaktní telefonní číslo.
  2. Návštěva prodejny - pokud jste podle veřejně dostupných databází oprávněnou osobou (majitel, jednatel, předseda představenstva apod.), navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu s dokladem totožnosti a po úspěšném ověření vám pošleme nové heslo na váš telefon.

Telefonické ověření pro získání hesla není u firemních zákazníků s rámcovou smlouvou možné.

Mohlo by se vám hodit:

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone