Potřebuji zvýšit úroveň svého přihlášení do Můj Vodafone, abych byl administrátorem, jak na to? 

Pro přihlášení do Můj Vodafone můžete mít tři různé úrovně oprávnění. Informaci o úrovni hesla zjistíte po přihlášení. Pokud se přihlásíte pouze uživatelským heslem, upozorníme vás, že s tímto heslem máte jen omezený náhled na své telefonní číslo nebo službu. 

Kde úroveň přihlášení najdu? 

  1. V Můj Vodafone na webu - informace o úrovni hesla najdete v pravém horním rohu pod jménem zákazníka. 
  2. V mobilní aplikaci Můj Vodafone - úroveň hesla, kterým jste se přihlásili, zjistíte v sekci Můj účet. 
  3. V mobilní aplikaci Můj Vodafone+ - úroveň hesla, kterým jste se přihlásili, uvidíte na hlavní obrazovce (Úvod) nahoře.

Přihlašuji se jako uživatel nebo plátce, jak můžu získat vyšší oprávnění administrátora? 

Jsem majitelem zákaznického účtu 

Tento postup využijete, pokud u svého zákaznického účtu ještě žádný administrátorský přístup pro přihlášení přes e-mail zařízený nemáte a zatím se přihlašujete jako uživatel nebo jako plátce. Pokud by už administrátorský přístup existoval a nemůžete si vzpomenout, s jakým e-mailem jste ho vytvořili, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.   

Klikněte na nabídku Účet (najdete ji přes červené menu tlačítko vpravo nahoře) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem. 

Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup. 

Vyberte Připojit účet v části Jaké spravuji účty a zadejte telefonní číslo nebo číslo internetu či Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9) ze svého zákaznického účtu. 

Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberte si libovolnou z nich. 

V některých situacích budeme potřebovat ještě dodatečné ověření, v takovém případě vám pošleme SMS s jednorázovým potvrzovacím kódem na kontaktní telefonní číslo z vašeho připojovaného zákaznického účtu.  

Po úspěšném propojení budete po příštím přihlášení se svým e-mailem a heslem přihlášeni jako administrátoři.  

Nejsem majitelem zákaznického účtu  

Pokud jste přístup do samoobsluhy dostali od někoho jiného, požádejte ho, aby vám udělil přístup administrátora

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone+