Přihlašování e-mailem využijete pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone. Jako přihlašovací údaje budete nově používat vlastní e-mail a alfanumerické heslo a pro vyšší bezpečnost přihlášení potvrzujete také ověřovacím kódem, který vám pošleme SMSkou.
Pokud bychom od vás neměli e-mail, pošleme vám registrační odkaz SMSkou. Platnost odkazu je 7 dní.
Je důležité, abyste měli do e-mailu okamžitý přístup, během registrace vám tam pošleme ověřovací kód, abychom si byli jisti, že je e-mail opravdu váš. Pokud byste e-mail s ověřovacím kódem nenašli ve složce s doručenou poštou, podívejte se také do hromadných zpráv nebo do nevyžádané pošty (spamu).
Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo nebo zahraniční mobilní číslo z dostupného seznamu předvoleb. Pro dokončení registrace vám na něj pošleme SMS s ověřovacím kódem.
Své přihlašovací údaje si dobře zapamatujte a nikomu je nesdělujte. Může se vám hodit i naše bezpečnostní desatero.
Vytvořte si přihlašovací účet podle pokynů – vyplňte svůj e-mail, heslo a nastavte si telefonní číslo pro potvrzení přihlášení do samoobsluhy. Kroky jsou téměř stejné, jako je popisujeme výše pro situaci, kdy jste stihli využít registrační odkaz v době jeho platnosti.
V tuto chvíli ještě v samoobsluze neuvidíte žádné aktivní služby.
Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberte si libovolnou z nich.
Po úspěšném propojení uvidíte při příštím přihlášení se svým e-mailem a heslem všechny služby ze svého zákaznického účtu.
Podívejte se na návod na změnu e-mailu.
Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.
Kdybyste si tento krok rozmysleli a měli opět zájem o novinky od Vodafonu, můžete si znovu nastavit jejich odběr.