Přihlašování e-mailem využijete pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone. Jako přihlašovací údaje budete nově používat vlastní e-mail a alfanumerické heslo a pro vyšší bezpečnost přihlášení potvrzujete také ověřovacím kódem, který vám pošleme SMSkou.
Při pořízení služeb od nás dostanete e-mail s registračním odkazem, díky kterému si přístup založíte.
Pokud bychom od vás neměli e-mail, pošleme vám registrační odkaz SMSkou. Platnost odkazu je 7 dní.
Po otevření odkazu na registrační stránce nejprve vyberte, zda už přístup máte, nebo si budete zakládat nový účet.
Zadejte svůj e-mail a vytvořte si bezpečné alfanumerické heslo.
Je důležité, abyste měli do e-mailu okamžitý přístup, během registrace vám tam pošleme ověřovací kód, abychom si byli jisti, že je e-mail opravdu váš. Pokud byste e-mail s ověřovacím kódem nenašli ve složce s doručenou poštou, podívejte se také do hromadných zpráv nebo do nevyžádané pošty (spamu).
Po nastavení e-mailu si vyberte telefonní číslo, na které vám budeme posílat SMS s ověřovacím kódem při každém přihlášení.
Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo nebo zahraniční mobilní číslo z dostupného seznamu předvoleb. Pro dokončení registrace vám na něj pošleme SMS s ověřovacím kódem.
Vše je hotovo, právě jste si nastavili přihlašování do Můj Vodafone.
Své přihlašovací údaje si dobře zapamatujte a nikomu je nesdělujte. Může se vám hodit i naše bezpečnostní desatero.
Přejděte na Můj Vodafone na webu nebo si otevřete aplikaci Můj Vodafone a zvolte nabídku pro registraci nového účtu.
Vytvořte si přihlašovací účet podle pokynů – vyplňte svůj e-mail, heslo a nastavte si telefonní číslo pro potvrzení přihlášení do samoobsluhy. Kroky jsou téměř stejné, jako je popisujeme výše pro situaci, kdy jste stihli využít registrační odkaz v době jeho platnosti.
Jakmile dokončíte registraci a přihlásíte se do Můj Vodafone, klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším e-mailem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.
V tuto chvíli ještě v samoobsluze neuvidíte žádné aktivní služby.
Vyberte Připojit účet v části Jaké spravuji účty a zadejte telefonní číslo nebo číslo internetu či Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9) ze svého zákaznického účtu.
Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberte si libovolnou z nich.
V některých situacích budeme potřebovat ještě dodatečné ověření, v takovém případě vám pošleme SMS s jednorázovým potvrzovacím kódem na kontaktní telefonní číslo z vašeho připojovaného zákaznického účtu.
Po úspěšném propojení uvidíte při příštím přihlášení se svým e-mailem a heslem všechny služby ze svého zákaznického účtu.
Podívejte se na návod na změnu e-mailu.
Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.
Kdybyste si tento krok rozmysleli a měli opět zájem o novinky od Vodafonu, můžete si znovu nastavit jejich odběr.