Co dělat, když se mi nedaří přihlásit do Můj Vodafone?

Zkontrolujte, že zadáváte správné údaje - pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo.

Dříve jste pro přihlášení používali číslo služby a číselné heslo, těmito údaji se už nepřihlásíte. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:

  • iPhone - přihlašovací údaje upravíte v aplikaci Hesla
  • Telefony s OS Android / webový prohlížeč Google Chrome - pokud využíváte správce hesel od Googlu, najdete nápovědu na této stránce
  • Mám jiného správce hesel - využijte prosím nápovědu od výrobce vámi používané aplikace

Zobrazuje se mi hláška, že zadávám chybný e-mail nebo heslo.

Zvolte správný e-mail nebo si heslo obnovte. Pokud si přihlašovací e-mail nepamatujete nebo potřebujete obnovit heslo, pomůže vám s tím náš návod.

Přihlášení funguje pouze přes mobilní data, ale na domácí Wi-Fi se nepřihlásím.

Toto je bezpečnostní opatření, které chrání vaše data a zabraňuje neoprávněným pokusům o přístup. U webové verze Můj Vodafone můžete vidět po pokusu o přihlášení informaci o podezřelé aktivitě.

Nejčastější příčiny:

  • Provedli jste příliš mnoho chybných pokusů o přihlášení.
  • Vaše internetové připojení může používat sdílenou IP adresu a jiný uživatel nebo uživatelé, kteří mají přidělenou stejnou IP adresu, se chovali podezřele, zadali příliš chybných pokusů o přihlášení apod. Proto jsme přístup pro tuto IP adresu s ohledem na bezpečí dat našich zákazníků dočasně omezili.
  • Může se také stát, že přímo z vaší sítě probíhá provoz, který naše systémy vyhodnotily jako potenciálně nebezpečný (příčinou může být vir nebo jiný škodlivý program v počítači).

Jak situaci řešit:

  • Počkejte cca hodinu a pokus o přihlášení zopakujte.
  • Zkuste se přihlásit přes mobilní data, případně můžete zkusit jinou Wi-Fi síť.
  • Pokud je příčinou sdílená IP adresa, zkuste na chvíli vypnout a zapnout modem. V některých případech dostane modem po zapnutí novou IP adresu a tím by se vše vyřešilo.

Údaje pro přihlášení jsem zadal opakovaně špatně a došlo k zablokování samoobsluhy.

Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, přihlášení vám začne po hodině opět fungovat. Před dalším pokusem tedy nejméně hodinu počkejte.

Při pokusu o přihlášení se zobrazuje chybová hláška Error 15 nebo informace o zablokování z bezpečnostních důvodů (request was blocked by security service).

Nejčastější příčinou je použití VPN, vypněte prosím vámi používanou VPN a zkuste se přihlásit znovu.

Přihlášení mi funguje pouze do Můj Vodafone na webu, aplikace mi říká, že nemám vybranou primární službu

Tato situace nastane, pokud máte aktivní přihlašování e-mail k zákaznickému účtu bez aktivních služeb.

  1. Mám založené přihlašování e-mailem, ale zatím nemám žádnou aktivní službu / ještě jsem si žádnou k e-mailu nepřipojil - počkejte prosím na dokončení aktivace vašich služeb, případně si ke svému e-mailovému přihlašování připojte svůj zákaznický účet s aktivními službami nebo požádejte o udělení přístupu od někoho jiného.
  2. Mám přihlašování e-mailem a služby u Vodafonu jsem zrušil - v tomto případě vám bude přihlašování fungovat pouze přes webovou verzi Můj Vodafone (6 měsíců od zrušení poslední služby).
  3. Mám přihlašování e-mailem pro více zákaznických účtů najednou - pokud u jednoho z účtů nejsou žádné aktivní služby (například došlo k jejich zrušení) a samoobsluha vám zobrazuje tento účet jako první, nebude přihlášení do aplikace funkční. Nastavte si prosím ve webové samoobsluze novou výchozí službu, kterou uvidíte po přihlášení. Pak se z aplikace odhlaste a znovu přihlaste.

Mohlo by se vám hodit:

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone