Zkontrolujte, že zadáváte správné údaje - pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo.
Dříve jste pro přihlášení používali číslo služby a číselné heslo, těmito údaji se už nepřihlásíte. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:
Zobrazuje se mi hláška, že zadávám chybný e-mail nebo heslo.
Zvolte správný e-mail nebo si heslo obnovte. Pokud si přihlašovací e-mail nepamatujete nebo potřebujete obnovit heslo, pomůže vám s tím náš návod.
Přihlášení funguje pouze přes mobilní data, ale na domácí Wi-Fi se nepřihlásím.
Toto je bezpečnostní opatření, které chrání vaše data a zabraňuje neoprávněným pokusům o přístup. U webové verze Můj Vodafone můžete vidět po pokusu o přihlášení informaci o podezřelé aktivitě.
Nejčastější příčiny:
Jak situaci řešit:
Údaje pro přihlášení jsem zadal opakovaně špatně a došlo k zablokování samoobsluhy.
Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, přihlášení vám začne po hodině opět fungovat. Před dalším pokusem tedy nejméně hodinu počkejte.
Při pokusu o přihlášení se zobrazuje chybová hláška Error 15 nebo informace o zablokování z bezpečnostních důvodů (request was blocked by security service).
Nejčastější příčinou je použití VPN, vypněte prosím vámi používanou VPN a zkuste se přihlásit znovu.
Přihlášení mi funguje pouze do Můj Vodafone na webu, aplikace mi říká, že nemám vybranou primární službu
Tato situace nastane, pokud máte aktivní přihlašování e-mail k zákaznickému účtu bez aktivních služeb.
Mohlo by se vám hodit: