nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Jak přesměrovat hovory do hlasové schránky

Nokia - C5-03 (Proprietary OS)

Přijímané hovory můžete přesměrovat do hlasové schránky, kde volající může zanechat vzkaz, pokud hovor nepřijmete. Pro vyslechnutí zanechaných hlasových zpráv kdykoliv volejte *98 ze svého čísla, nebo +420 608 98 98 99 z jakéhokoliv čísla i z ciziny.

1. V menu najděte „Hlasové hovory “:

  • Stiskněte tlačítko Menu.
  • Stiskněte Nastavení.
  • Stiskněte Volání.
  • Stiskněte Přesměr. hovoru.
  • Stiskněte Hlasové hovory.

2. Zvolte způsob přesměrování:

Není-li dostupný spojí Je-li obsazeno, Pokud nepřijímá a Je-li mimo dosah v jednom nastavení.

Pokud hlasovou schránku nechcete používat, přesměrování hovorů deaktivujte.
  • Stiskněte jeden z následujících způsobů přesměrování:
  • Všechny hlasové hovory
  • Je-li obsazeno
  • Pokud nepřijímá
  • Je-li mimo dosah
  • Není-li dostupný

3. Přesměrujte hovor do hlasové schránky:

  • Stiskněte Aktivovat.
  • Stiskněte Do hlasové schránky.
  • Můžete využít průvodce nastavením oddálení přesměrování, který se vám zobrazí na displeji.
  • Do sítě je zaslán požadavek změnit nastavení.

4. Dokončete:

  • Stisknutím Zavěsit se vrátíte na úvodní stránku.