Pokud jste koupili telefon přímo od nás, všechno jsme vám už předem nastavili.
Zkuste tyto možnosti, aby vám připojení fungovalo:
TIP: Podívejte se, jaký tarif máte aktivní a případně si vyberte nový tarif.
Domluvte si schůzku s datovým specialistou nebo navštivte kteroukoliv prodejnu, kde vám s nastavením rádi poradíme.
Jestli vám připojení k internetu přestalo fungovat, podívejte se na možné příčiny a jejich řešení.
Víte-li, jak si nastavíte telefon sami, použijte následující parametry.
Položka | Nastavení |
---|---|
přístupový bod (APN) | internet |
uživatelské jméno | nechte nevyplněno |
heslo | nechte nevyplněno |
proxy | nechte nevyplněno |
port | nechte nevyplněno |
typ autentizace | normální |
kód země (MCC) | 230 |
kód operátora (MNC) | 03 |
protokol sítě | IPv4 |