Jak nastavit připojení na internet v telefonu?

Pokud jste koupili telefon přímo od nás, všechno jsme vám už předem nastavili.

Koupili jste telefon jinde?

Zkuste tyto možnosti, aby vám připojení fungovalo:

  1. Automatické nastavení telefonu - přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a v menu Služby - SIM karta a telefon - Nastavení telefonu vyberte typ svého telefonu. Jako službu vyberte Internet a dále pokračujte podle instrukcí.
  2. Návod, jak nastavit telefon krok za krokem - připravili jsme pro vás podrobné návody pro nejčastěji používané telefony. Pokud tam nenajdete svůj telefon, vyzkoušejte podobný model, nastavení se obvykle příliš neliší.

TIP: Podívejte se, jaký tarif máte aktivní a případně si vyberte nový tarif.

Pokud by vám připojení nefungovalo

Domluvte si schůzku s datovým specialistou nebo navštivte kteroukoliv prodejnu, kde vám s nastavením rádi poradíme.

Jestli vám připojení k internetu přestalo fungovat, podívejte se na možné příčiny a jejich řešení.

Hodnoty pro ruční nastavení telefonu

Víte-li, jak si nastavíte telefon sami, použijte následující parametry.

PoložkaNastavení
přístupový bod (APN)internet
uživatelské jménonechte nevyplněno
heslonechte nevyplněno
proxynechte nevyplněno
portnechte nevyplněno
typ autentizacenormální
kód země (MCC)230
kód operátora (MNC)03
protokol sítěIPv4
Naposledy upraveno 18. 12. 2020