Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Otázky a odpovědi

Časté otázky jsme přehledně roztřídili do několika kategorií, takže vždy najdete, co právě potřebujete.

Začínáme

Seznamte se s ovládáním svého zákaznického účtu, různými typy hesel, které budete potřebovat, nebo s různými variantami Samoobsluhy.

Změna technického řešení

Postaráme se o to, aby změna proběhla hladce. Podívejte se, jak bude přechod na nové technické řešení vypadat.

Vyúčtování a platba

Máte-li otázky týkající se vašeho vyúčtování, způsobů jeho úhrady nebo vašich plateb, v této záložce na ně najdete detailní odpovědi.

Důležité kontakty

Nejste si jisti, jak kontaktovat vašeho osobního konzultanta nebo vyřešit technický problém? V této kapitole se dozvíte vše potřebné.

Komunikace od Vodafonu

Vždy vás budeme informovat o změnách a novinkách. Zjistěte, kdo je kontaktní osoba, a proč se na ni budeme obracet.

Kontrola výdajů

Je pro vás důležité mít vždy přehled o vašich výdajích? V této kapitole se dozvíte o nástrojích, které můžete pro jejich kontrolu využít.

Telefony

Uvažujete o koupi telefonu z naší nabídky nebo jeho pořízení na splátky? Zde se dozvíte odpovědi na své případné otázky.

Data

Pokud vás zajímá objem dat v rámci vámi vybraného tarifu a také čerpání těchto dat, zde najdete základní informace.

Roaming

Chystáte se do zahraničí a hledáte informace o roamingu? Zde najdete vše potřebné nejen o tarifech, ale také o kontrole vašich výdajů v cizině.

Mezinárodní volání

Pokud často voláte do zahraničí, tato kapitola vám přinese informace o tom, jaké služby můžete využít, a jak volat ještě výhodněji.

Vodafone samoobsluha

Naše Samoobsluha vám může v mnoha ohledech usnadnit ovládání vašeho účtu. Podívejte se, jak se v ní orientovat a k čemu se vám hodí.

Změny na zákaznickém účtu

Přečtěte si, co byste měli vědět, chystáte-li se provádět změny na svém zákaznickém účtu, a jak postupovat.

Ztráta a odcizení SIM

Víme, že ztráta SIM karty je nepříjemná situace. Zde vás seznámíme s kroky, které je nutné v takovém případě podniknout.

Smlouva a závazek

Co vás čeká, pokud budete požadovat úpravy vaší smlouvy a jak to ovlivní váš závazek vůči Vodafonu? V této kapitole najdete potřebné informace.