Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Důležité kontakty

Nejste si jisti, jak kontaktovat vašeho osobního konzultanta nebo vyřešit technický problém? V této kapitole se dozvíte vše potřebné. 

Často kladené otázky

Jak se dovolám na svého osobního konzultanta?

Konzultant péče je vám k dispozici na čísle 800 777 780 vždy od pondělí do pátku (7–17 hodin). Vyberte si, které z vašich firemních telefonních čísel na něj má být přímo směrováno, a nikdy nebudete muset čekat ve frontě na vyřízení svého požadavku. V případě nepřítomnosti vašeho konzultanta péče nebo mimo jeho pracovní dobu vyřeší váš požadavek jeho zástupce nebo Linka péče o firemní zákazníky, která je dostupná nepřetržitě.

Stará-li se o vás navíc Obchodní zástupce, neváhejte se na něj kdykoliv obrátit. Nejen že vám bude k dispozici na telefonu, ale snadno si s ním sjednáte i osobní schůzku.

Potřebuji technickou podporu, komu mám zavolat?

Váš osobní konzultant by měl vědět o všech vašich potřebách a přáních. Nebojte se ho oslovit i s problémy technického charakteru. Se spoustou z nich si hravě poradí. Pokud bude technický problém nad jeho síly, najde pro vás ve spolupráci se specializovaným oddělením to správné řešení.

Mohu jít se svým požadavkem do prodejny Vodafonu?

Samozřejmě. I přesto, že je vaším primárním kontaktem váš osobní konzultant, rádi vám v prodejně vysvětlíme vaše Vyúčtování, pomůžeme nastavit služby, přenést kontakty do nového telefonu nebo vám vyměníme starou SIM kartu za novou, která podporuje datové přenosy přes LTE síť.

K dispozici vám dáme i seznam prodejen, kde můžete využít služeb Poradců firemním zákazníkům s Rámcovou smlouvou, kteří s vámi bez problémů vyřeší i komplikovanější požadavky. Vyřešit problém na prodejně pro vás tedy bude mnohem snazší než doposud.