Vodafone

Změna technického řešení

Není třeba se čehokoli obávat, postaráme se o to, aby změna proběhla hladce. Pokud však máte jakékoliv pochyby, v této kapitole najdete potřebné informace k vašemu přechodu na nové technické řešení.

Často kladené otázky

Jak bude probíhat přechod na nové technické řešení?

Změna technického řešení proběhne při obnově vaší smlouvy. Se svým stávajícím osobním konzultantem se domluvíte na požadovaných službách, cenové nabídce a ideálním termínu přechodu na nové řešení. Po podpisu smlouvy už bude vše na nás. O potvrzení nové smlouvy vás informujeme e-mailem a dokončení změn na vašich SIM kartách vám potvrdíme SMS zprávou. Váš osobní konzultant vám bude po celou dobu k dispozici, aby zodpověděl všechny potřebné otázky a změnou vás bez potíží provedl.

Mám se obávat výpadku služeb?

V souvislosti s přechodem na nové technické řešení může dojít ke krátkému výpadku služeb trvajícímu nejdéle 2 hodiny. Proto změny vždy plánujeme na noční hodiny tak, abyste výpadek takřka nepocítili. Na vhodném termínu se můžete domluvit se svým osobním konzultantem.

Jak poznám, že už mám nové technické řešení aktivní?

O potvrzení nové smlouvy vás informujeme prostřednictvím e-mailu a finalizaci změn na vašich SIM kartách vám potvrdíme SMS zprávou. Po dokončení celého procesu vás bude také kontaktovat váš osobní konzultant. 

Změní se moje kontaktní osoba u Vodafone?

Všechny náležitosti, které souvisí se změnou technického řešení, s vámi bude řešit váš stávající osobní konzultant. Pokud bude s přechodem na nové služby nutná změna kontaktní osoby, informuje vás o ní váš stávající konzultant.

Jaké změny mohu zaznamenat?

Můžete se spolehnout, že změnou technického řešení nebude nijak dotčena kvalita vašich služeb.
Všimnout si ale můžete několika novinek:

Heslo
Pro ještě větší bezpečnost vašeho zákaznického účtu vás nově budeme žádat o uvedení hesla při každém telefonátu. Jeho zapamatování vám ulehčíme tím, že budete mít pouze jedno společné heslo pro telefonickou komunikaci i k přístupu do Samoobsluhy.

Vyúčtování
Vaše Vyúčtování získá nový vzhled. Věříme, že se v něm velice rychle zorientujete, pomůže vám k tomu náš ineraktivní průvodce. S novým Vyúčtováním získáte nejen flexibilitu při volbě zúčtovacího období, ale i řadu nových možností, jak Vyúčtování uhradit, včetně inkasa. Navíc vám ho vystavíme mnohem rychleji než dřív.

Samoobsluha
Vaše nová Samoobsluha funguje jednoduše - je vhodná pro kontrolu Vyúčtování a pro úpravy nebo sledování útraty na jednotlivých číslech. Naopak není vhodná pro hromadné změny nebo objednávky nových SIM. S požadavkem na větší množství úprav se můžete obrátit na svého osobního konzultanta nebo linku péče o firemní zákazníky, který rád provede změny za vás. Těšit se můžete na několik variant samoobsluhy včetně skvělé mobilní aplikace, která je téměř plnohodnotnou náhradou samoobsluhy internetové a která byla zvolena aplikací roku 2014 v kategorii Klientský servis.

Kontrola výdajů
Na každém telefonním čísle vám nastavíme tzv. Volací limit ve výši 4 000 Kč, po jehož vyčerpání omezíme další užívání placených služeb. Tento limit si můžete po dohodě s vaším osobním konzultantem navýšit. Díky službám FlexiLimit a FlexiStrop budete mít své měsíční výdaje plně pod kontrolou.

Komunikace od Vodafonu
Aby vám nic neuniklo, dáme vám prostřednictvím SMS vědět o každé změně na vašem účtu nebo o aktuálním Vyúčtování. Zprávu vždy posíláme rovnou na číslo, jehož se prováděná změna týká, a pokud je to relevantní, odešleme ji také na kontaktní číslo zákaznického účtu.

Pro bližší vysvětlení všech změn, se kterými se můžete setkat, je vám plně k dispozici váš osobní konzultant.

Kdy mi přijde první nová faktura?

První novou fakturu můžete očekávat s uplynutím prvního zúčtovacího období, které jste si zvolili po potvrzení nové smlouvy. V první nové faktuře ještě nemusí být zahrnuty poplatky za všechna telefonní čísla, která budeme na nové technické řešení převádět. V druhé nové faktuře by již ale změna měla být kompletní. Dokud nebudou všechna telefonní čísla a služby převedeny, bude vám současně chodit také faktura původní. O postupu změny vás v případě nejasností informuje váš osobní konzultant.

Ceny za hlasové tarify vám naúčtujeme poměrně - do dne změny řešení zaplatíte poměrnou část poplatků na základě původní faktury, ode dne změny už zaplatíte poměrnou část poplatků podle faktury nové. Ceny za datové tarify vám z důvodu kontroly čerpání základního objemu dat naúčtujeme v plné výši na původní i nové faktuře. V případě, že by způsob účtování datových tarifů byl vzhledem k vašemu čerpání dat nepřiměřený, pomůže vám váš osobní konzultant. V době přechodu na nové technické řešení vám nebudeme kontrolovat plnění smluvního závazku.

Mění se s novým technickým řešením také účet pro platbu Vyúčtování?

Ano, s technickou změnou dojde také ke změně účtu pro zasílání plateb a změní se také váš specifický symbol. Veškeré platební údaje vždy naleznete ve svém aktuálním Vyúčtování, v Samoobsluze a zároveň v informační SMS.