Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Smlouva a závazek

Zajímá vás, co vás čeká, pokud budete požadovat úpravy vaší smlouvy a jak to ovlivní váš závazek vůči Vodafonu? V této kapitole najdete potřebné informace.  

Často kladené otázky

Mám zájem o novou službu a rád bych ji zařadil pod svou rámcovou smlouvu. Co mám dělat?

Zavolejte svému osobnímu konzultantovi. Pomůže vám nejen se správným výběrem služby dle vašich potřeb, ale zároveň vám poradí, jestli je při nákupu nové služby vhodné zvýšit váš závazek nebo jestli si službu můžete pořídit beze změny závazku.

Mám zájem o prodloužení smlouvy na další období. Na koho se mám obrátit?

Kontaktujte bez obav svého osobního konzultanta. Vyřešíte s ním svoje aktuální telekomunikační potřeby a upravíte podmínky na další období. Konec smlouvy si ale určitě nemusíte hlídat sami. Několik měsíců před jejím koncem vás váš osobní konzultant kontaktuje, aby s vámi prodloužení vyřešil.

Potřebuji deaktivovat službu a obávám se, že nebudu schopen plnit závazek. Jak mám postupovat?

S požadavkem na deaktivaci služeb je třeba se obrátit na vašeho osobního konzultanta. Pokud by změny na vašem zákaznickém účtu znamenaly riziko, že nebudete plnit svůj smluvně daný závazek, najde s vámi optimální řešení, aby nedocházelo k doúčtování tohoto závazku.

Co je to Minimální měsíční plnění?

Minimální měsíční plnění je finanční částka bez DPH, k jejímuž plnění se zákazník zavazuje podpisem rámcové smlouvy. Stanovený závazek vychází z vaší předpokládané měsíční fakturace. Předpokládaná fakturace je dána cenou služeb, které vám poskytujeme, a dohodnutými slevami.

Moje faktura za poslední měsíc nedosahuje výše mého měsíčního závazku. Je to problém?

Pokud máte jednorázově nižší měsíční fakturaci, není třeba se obávat. Plnění vašeho měsíčního závazku kontrolujeme jednou za 3 měsíce – zajímá nás průměrná fakturace za toto období. Výkyv ve fakturaci tak můžete kompenzovat vyšší fakturací v následujícím měsíci.

Co je to Exkluzivní sleva?

Exkluzivní sleva je speciální bonus, který poskytujeme pouze zákazníkům s Rámcovou smlouvou. Jedná se o smluvně stanovenou částku, která je v rámci Vyúčtování vždy odečtena z fakturace po odečtení všech slev poskytnutých na jednotlivá telefonní čísla.

Jak funguje Exkluzivní sleva?   

Exkluzivní sleva je každý měsíc odečtena z fakturace po odečtení veškerých slev poskytnutých na jednotlivá telefonní čísla. Tato sleva se projeví na všech vašich telefonních číslech poměrně dle útraty za jednotlivá čísla. 

Pokud bude vaše útrata na některém z čísel vyšší, uplatní se větší část slevy právě na tomto čísle. Její fungování zajistí, abyste i při změně služeb na některém telefonním čísle nepřišli o žádnou část tohoto bonusu.