Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám Kontakt

Digitální kancelář

Tipy pro péči o tým při práci na dálku

5. 5. 2021

Že v roce 2020 dojde k masivnímu přesunu pracovníků z moderních kanceláří k práci z obýváků, nemohl nikdo předvídat. Zpočátku jste si vy a váš tým možná užívali, že trávíte více času doma, avšak toto dočasné řešení se pomalu, ale jistě stává naším běžným způsobem života. Občas může být obtížné se s ním vyrovnat a mnozí se možná jeho důsledkem cítí odstrčeni.

Digitální kancelář

Jak optimalizovat internetové připojení bez ohledu na to, kde se zrovna nacházíte

3. 5. 2021

Pokud k práci často používáte internet, už jste si asi všimli, že připojení mimo kancelář může drhnout. Dnešní domácnosti obvykle obsahují celou řadu zařízení, která se připojují k internetu, ať už jde o větší počet notebooků, nebo chytré televizory. To má dopady i na šířku pásma dostupného pro vaši práci a výsledkem je pomalejší stahování a nízká kvalita videohovorů.

Digitální kancelář

Jak zorganizovat virtuální workshop

29. 4. 2021

Práce na dálku nemusí nutně bránit spolupráci. Se svými kolegy můžete vymýšlet nové projekty a sdílet nápady, i když zrovna nejste fyzicky ve stejné místnosti. Brainstorming ve virtuálním prostředí samozřejmě není tak přirozený, jako když se s někým sejdete a o problému diskutujete tváří v tvář. Není nad osobní kontakt.

Digitální kancelář

3 tipy jak udržet výkonnost týmu bez ohledu na to, kde se nachází

28. 4. 2021

Onemocnění covid-19 vylidnilo kanceláře po celém světě. Zaměstnanci v rámci pandemických opatření pracují z home officů. Firmy na vzniklou situaci většinou zareagovaly velice dobře a rychle se přizpůsobily potřebám zaměstnanců a novému způsobu práce. Nyní se však nabízí příležitost k podniknutí dalších kroků, které vás dovedou k dokonalému výkonu.

Digitální kancelář

Pět kroků k udržitelné a úspěšné práci na dálku

28. 4. 2021

Řada malých podniků si na počátku pandemie covidu-19 skvěle poradila s nově nastalou situací a podařilo se jim udržet své podnikání v provozu díky zavedení základních nástrojů práce na dálku. Nebylo by skvělé, kdyby se vašemu podniku pomocí těchto nástrojů podařilo nejen přežívat, ale i dlouhodobě vzkvétat?

Digitální kancelář

5 tipů, které vám pomohou udržet kontakt se zákazníky

9. 4. 2020

Kontakt se zákazníky hraje klíčovou roli v úspěchu vašeho podnikání. Z výzkumu společnosti American Express vyplývá, že si 86 % zákazníků rádo připlatí za lepší zákaznickou zkušenost. Pokud se o své zákazníky staráte a vycházíte jim vstříc, budou se k vám rádi vracet.