Vodafone

Vodafone samoobsluha

Naše Samoobsluha vám může v mnoha ohledech usnadnit ovládání vašeho účtu. Podívejte se, jak se v ní orientovat a k čemu se vám hodí. 

Často kladené otázky

Jak se přihlásím do Internetové samoobsluhy Můj Vodafone?

Do samoobsluhy Můj Vodafone se přihlašujete stejným heslem, které používáte pro komunikaci se svým osobním konzultantem, linkou péče o firemní zákazníky nebo specialistou v prodejně Vodafonu. Přihlašovacím údajem je vaše telefonní číslo.

K čemu slouží samoobsluha Můj Vodafone?

Internetová samoobsluha na adrese muj.vodafone.cz slouží k okamžitému ovládání a kontrole vašeho telefonního čísla a zákaznického účtu u Vodafonu. Neustále tak budete mít přehled o aktuální útratě, uvidíte Vyúčtování za uplynulá období nebo si můžete aktivovat služby a doplňkové balíčky za standardní ceny. Můžete si zde také upravit některé osobní údaje nebo zablokovat SIM kartu při ztrátě a objednat novou.

Mám více telefonních čísel. Jaké použiji pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone?

V případě, že vás zajímá vaše Vyúčtování, vyberte jako přihlašovací jméno kterékoliv telefonní číslo na plátci, jehož Vyúčtování chcete vidět. V případě, že chcete provádět změnu na jednom vybraném telefonním čísle, sledovat jeho aktuální útratu nebo ho zablokovat po odcizení, přihlaste se právě tímto číslem.

Chcete-li provádět změny na několika číslech najednou, spojte se se svým osobním konzultantem. Rád vám s nastavením všech služeb pomůže.

Jak se orientovat v samoobsluze Můj Vodafone?

Není to vůbec složité, ve své Samoobsluze přehledně uvidíte všechny důležité informace:

  • Informace o vašem tarifu a snadná změna služeb
    Na stránce „Nastavení služeb – Aktivní služby“ najdete všechny služby, které máte na svém telefonním čísle aktivní, a to včetně jejich měsíčních poplatků. Služby si zde můžete rovnou i změnit.
  • Vyúčtování a přehled plateb
    V menu „Útrata a Vyúčtování – Vyúčtování“ vám zobrazíme v první den vašeho nového zúčtovacího období detailní rozpis naúčtovaných a využitých služeb za právě uplynulé období. Najdete zde také aktuální částku k úhradě a předchozí Vyúčtování za služby (za aktuální i předešlý rok), a to včetně údajů k jejich platbě. Vyúčtování si můžete stáhnout ve formátu PDF.
  • Přehled aktuální útraty a čerpání
    V menu „Útrata a Vyúčtování – Aktuální útrata a čerpání“ najdete orientační přehled vaší aktuální útraty k danému okamžiku. Kdykoliv tak uvidíte, kolik jednotek z vašich balíčků už jste přibližně vyčerpali. Můžete si nechat zobrazit také detail dosavadní útraty, ve kterém jsou rozepsané jednotlivé balíčky i výdaje nad jejich rámec.
  • Stav vašeho požadavku
    V případě, že osobní konzultant, operátor nebo prodejce předá váš požadavek k dořešení na specializované oddělení, informujeme vás o jeho stavu v sekci „Můj účet – Zprávy z Vodafonu“ (a také pomocí SMS). V části „Můj účet – Zprávy z Vodafonu“ najdete tyto položky: název a typ požadavku, datum založení, předpokládaná doba vyřešení, telefonní číslo, kterého se požadavek týká, stav požadavku.

Co je to aplikace Můj Vodafone?

Aplikace Můj Vodafone vám umožní přístup k vašemu účtu z telefonů s operačním systémem iOS (iOS 5.1 a vyšší), Android (2.3 a vyšší) a Windows Phone 8 a 8.1. Aplikace je zcela zdarma v České republice i v zahraničí. Při jejím používání nečerpáte objem dat z vašeho datového balíčku. Nainstalujte si aplikaci v obchodu Play pro Android, v Apple App Store pro iPhone nebo ve Windows Phone Store.

Co umí aplikace Můj Vodafone?

Díky této aplikaci budete mít snadný přístup do své Samoobsluhy přímo ze svého chytrého mobilního telefonu, takže můžete svůj účet spravovat prakticky kdekoliv. Aplikace Můj Vodafone umožňuje trvalé přihlášení, nemusíte tedy pokaždé zadávat telefonního číslo a heslo.

Co všechno v aplikaci najdete?

  • Můj tarif a služby – informace o tarifu, aktivních službách a možnost jejich změny
  • Aktuální útrata – přehled o vaší aktuální útratě
  • Čerpání minut, SMS a dat – informace o čerpání hlasového, SMS a datového balíčku
  • Vyúčtování a Informace o kreditu – posledních 6 Vyúčtování a jejich stav včetně přehledného grafu, stažení Vyúčtování v PDF (tarifní zákazník)
  • Detail Vyúčtování – podrobnosti o posledních 6 Vyúčtováních jednoduše a přehledně (widget pro zobrazení čerpání jednotek na ploše telefonu s Androidem)
  • Platba Vyúčtování platební kartou
  • Seznam prodejen Vodafonu – aplikace vyhledá konkrétní prodejnu na mapě, včetně kontaktních údajů a otevírací doby
  • Správa více telefonních čísel na jednom zákaznickém účtu
  • Roamingová kalkulačka – pomůže vám spočítat vaše předpokládané náklady na volání, SMS a datování ze zahraničí a navíc vám navrhne nejvýhodnější roamingové řešení
  • Centrum péče – najdete zde nejčastější otázky a odpovědi týkající se služeb Vodafonu
  • Moje zprávy – budeme vás informovat o všem důležitém ve Vodafonu, o nových službách, speciálních nabídkách, soutěžích nebo radách. Na novou zprávu vás upozorní červené číslo na ikoně menu na úvodní obrazovce
  • Moje požadavky – přehled řešení požadavků na vašem telefonním čísle s předpokládaným datem vyřešení. Stejně jako u sekce Moje zprávy vás upozorníme na změnu požadavku červeným číslem na úvodní obrazovce aplikace

Jak používat SMS samoobsluhu?

Díky SMS samoobsluze Můj Vodafone můžete 24 hodin denně získat informace o svém účtu nebo zjistit čerpání svého balíčku. Stačí poslat jednoduchou SMS zprávu na číslo 7700. Odesílání i příjem SMS zpráv v rámci SMS samoobsluhy je zdarma (v Česku i v zahraničí). Text SMS zprávy se liší dle služby, kterou chcete využít. Podívejte se na přehled příkazů, které je třeba do SMS napsat.

Jak používat Hlasovou samoobsluhu?

Vytočte ze svého telefonu číslo *77 nebo z telefonu jiného operátora 800 77 00 77. Hovory po České republice jsou zdarma.

Samoobsluha Můj Vodafone na čísle *77 vám umožní zjistit informace o vašem zákaznickém účtu a měnit nastavení služeb u vybraného telefonního čísla. Množství informací a možnosti ovládání účtu závisí na hesle, kterým se přihlásíte (administrátorské, uživatelské či heslo plátce).

Na čísle *77 můžete získat údaje k platbě Vyúčtování, kontrolovat své výdaje, aktivovat a deaktivovat služby a balíčky nebo se nechat spojit s linkou péče o firemní zákazníky.