Vodafone

Začínáme

Seznamte se s technickým řešením, na které přecházíte. Zde se dozvíte veškeré základní informace včetně údajů o heslech, ovládání zákaznického účtu a nové Samoobsluze. 

Často kladené otázky

Co potřebuji ke komunikaci s Vodafonem?

Abyste měli jistotu, že svůj účet můžete spravovat jen vy, ověřujeme při každém hovoru s konzultantem péče a také při vstupu do samoobsluhy Můj Vodafone, že jde skutečně o vás. K ověření slouží heslo, které tvoří 4 až 6 číslic a můžete si ho kdykoliv změnit. 

Pro správu celého vašeho účtu a všech telefonních čísel pod ním využívejte administrátorské heslo, které získáte automaticky při pořízení telefonního čísla.

Jaká hesla potřebuji ke komunikaci s Vodafonem?

Nabízíme vám hned tři úrovně hesel pro snadnější a přehlednější ovládání vašeho účtu.

Administrátorské heslo poskytuje plnou kontrolu nad celým účtem a všemi jeho telefonními čísly. Lze se s ním přihlásit pod jakýmkoliv telefonním číslem na vašem zákaznickém účtu.

Uživatelské heslo můžete určit zvlášť pro každé telefonní číslo. Neumožňuje provádění změn na vašem zákaznickém účtu, slouží pouze pro přístup k informacím o daném telefonním čísle a k zobrazení přehledu o aktuální útratě. S uživatelským heslem nemáte přístup k Vyúčtování za služby.

Heslo plátce je nepovinné a poskytuje plnou kontrolu pouze nad skupinou telefonních čísel pod daným Vyúčtováním. Plátce může u všech přidělených čísel zobrazit Vyúčtování a historii plateb, změnit tarif či balíčky a kontrolovat veškeré výdaje. Plátce je ten, kdo je uvedený na Vyúčtování jako Příjemce.

Jak mohu ovládat zákaznický účet?

Pro naše zákazníky máme připravenou především skvělou péči na telefonu. Stačí zavolat na telefonní číslo 800 777 780 nebo poslat e-mail a váš konzultant péče je vám okamžitě k dispozici.

Stará-li se o vás navíc obchodní zástupce, neváhejte se na něj kdykoliv obrátit. Nejen že vám bude k dispozici na telefonu, ale snadno si s ním sjednáte i osobní schůzku.

Správu jednotlivých telefonních čísel a základní ovládání vašeho zákaznického účtu zvládnete pohodlně sami přes samoobsluhu Můj Vodafone. Pro vstup do Samoobsluhy budete potřebovat heslo, stejně jako při komunikaci s konzultantem péče.

Pokud se chystáte provádět komplikovanější změny u několika telefonních čísel najednou, nechte svého osobního konzultanta provést nastavení za vás. Ušetří vám to spoustu času.

Jaké typy Samoobsluhy mám k dispozici?

Připravili jsme pro vás hned čtyři varianty Samoobsluhy, abyste si mohli vybrat tu, která vám vyhovuje nejvíce. Můžete se přihlásit online na webu, přes mobilní aplikaci, nebo nám zavolat či poslat SMS. Vyberte si:

Internetová samoobsluha je přístupná z jakéhokoli počítače, tabletu nebo telefonu s připojením na internet. Stačí do internetového prohlížeče zadat adresu muj.vodafone.cz

Aplikace Můj Vodafone vám umožní plně a pohodlně ovládat účet z vašeho telefonu s operačním systémem iOS, Android nebo Windows Phone, aniž byste bloudili na internetu.

Hlasová samoobsluha je dostupná z každého telefonu na čísle *77. Stačí zavolat a následovat hlasový automat.

SMS samoobsluha pracuje s jednoduchými SMS příkazy, které posíláte přímo ze svého telefonu jako textové zprávy na číslo 7700. Ideální pro zákazníky, kteří nevyužívají internet.

Jaké služby mám na SIM kartě aktivní po akceptaci smlouvy?

Pokud jste se při objednávce SIM karty nedomluvil s prodejcem jinak, můžete po zakoupení nové SIM karty a její aktivaci rovnou využívat tyto služby:

  • Volání, SMS a MMS v rámci ČR i v zahraničí.
  • Zmeškaná volání
    Pošleme vám SMS o každém čísle, které se vám snažilo dovolat, když jste měli telefon vypnutý nebo bez signálu.
  • Připojení k internetu
    Pokud není součástí vašeho tarifu datový balíček, máte automaticky nastavené Připojení na den. Pokud je součástí vašeho tarifu datový balíček, máte aktivováno datový balíček, máte aktivovánuního datového objemu Účtování dat po vyčerpání základního datového objemu, díky kterému v okamžiku vyčerpání základního objemu dat dojde k automatickému navýšení a naúčtování dodatečného datového objemu.
  • Hlasový roaming
    Výchozím roamingovým tarifem je World Roaming, u tarifů Smart a Red LTE je to Roaming na den. 
  • Připojení ze zahraničí pro přístup na internet v zahraničí.
  • Roamingový datový limit pro kontrolu vašich výdajů v cizině.
  • Premium SMS, M-peněženka a Audiotex.
  • Hláška o volání do jiné mobilní sítě
    Před voláním na číslo, které bylo přeneseno od Vodafonu, vám telefon zdarma oznámí, že voláte do sítě jiného operátora.
  • Druhý hovor na lince
    Během probíhajícího hovoru vás krátkým zvukovým signálem upozorníme na další příchozí hovor. Tuto službu je ještě potřeba nastavit/aktivovat ve vašem mobilním telefonu.
  • Elektronické podrobné vyúčtování (pro tarifní zákazníky) najdete na internetové adrese muj.vodafone.cz
  • Notifikační SMS
    O každé změně na vašem účtu vám dáme vědět SMSkou.

Co je Volací limit?

Volací limit je virtuální částka, kterou můžete využít v jednom zúčtovacím období. Po dosažení tohoto Volacího limitu dochází k blokaci placených odchozích i příchozích služeb a není možné objednat ani obnovit žádné placené balíčky.

Touto službou vám poskytujeme záruku, že na jednotlivých číslech nebudete mít vyšší než očekávanou útratu.

Volací limit vám automaticky nastavíme na 4 000 Kč vč. DPH na každém telefonním čísle. Jeho výši ale můžete ovlivnit. Poraďte se se svým osobním konzultantem, pokud na svém telefonním čísle očekáváte vyšší útratu. Nezapomeňte, že do čerpání Volacího limitu se započítávají i paušální platby. 

Co se stane, když překročím Volací limit?

Pokud Volací limit přesáhnete, dojde k blokaci placených odchozích a příchozích služeb a není možné objednat ani obnovit žádné placené balíčky.

Příchozí SMS a volání na území České republiky vám bude fungovat dál. V zahraničí dochází k blokaci placených i neplacených služeb již při dosažení 90 % limitu. Tuto službu oceníte zejména při ztrátě telefonu v zahraničí.

Dosažení Volacího limitu vám oznámíme SMSkou. Pozor, zpráva vám může být doručena s prodlením.