Vodafone

Komunikace od Vodafonu

Abyste byli s našimi službami spokojeni, budeme vás o novinkách a změnách informovat. Zde se dozvíte více o nastavení kontaktní osoby a jejího telefonního čísla/e-mailu.

Často kladené otázky

Jaké SMS můžu dostávat od Vodafonu?

Kromě standardních SMS od vaší rodiny či přátel můžete dostat řadu speciálních SMS s různými informacemi:

  • Ozvi se SMS
    Zprávy, které vás informují, že odesílatel uvedený ve zprávě chce, abyste mu zavolali.
  • Informační SMS
    Pomocí těchto SMS vás informujeme o vašich platbách, aktivaci a deaktivaci balíčku či aktuálních promoakcích.
  • Pravidelné SMS
    SMS s informací o vašem Vyúčtování. Dále si můžete nastavit zasílání informací v pravidelných intervalech o stavu svého účtu.
  • Zprávy na displej
    Zprávy, které se zobrazují přímo na displeji vašeho telefonu. Mohou obsahovat informace o aktuálních volných a vyčerpaných jednotkách či stavu kreditu, dle vašeho nastavení.

Můžete se spolehnout, že vám dáme včas vědět o každé změně na vašem účtu.

Jak změním nebo zruším zasílání Pravidelných či Informačních SMS?

S vhodným nastavením zpráv vám pomůže váš konzultant péče na čísle 800 777 780 nebo přidělený Obchodní zástupce.

Zasílání Pravidelných SMS můžete také upravit ve své Samoobsluze v části Nastavení služeb – Nastavení Vyúčtování a limitů. Vyberte službu a klikněte na Změnit. Zde si nastavte, jak chcete být informováni o stavu svého účtu.

Pravidelné SMS o vystavení Vyúčtování a přijaté platbě zrušit nelze. Informační SMS zasíláme na telefonní číslo, kterého se informace týká. Můžeme je ale posílat také na kontaktní telefonní číslo k vašemu zákaznickému účtu.

Kdo je kontaktní osoba?

Kontaktní osobu určuje majitel zákaznického účtu. Na tuto osobu se následně obracíme s osobním nebo obchodním sdělením ohledně vašeho zákaznického účtu. Pokud chcete, aby kontaktní osoba mohla ovládat zákaznický účet a telefonní čísla pod ním, musí znát administrátorské heslo (popřípadě uživatelské heslo nebo heslo plátce). Informační SMS zasíláme na telefonní číslo, kterého se informace týká, ale můžeme je také posílat na kontaktní telefonní číslo k vašemu zákaznickému účtu.

K čemu je kontaktní telefonní číslo?

Při pořízení nového zákaznického účtu si určíte kontaktní telefonní číslo, na které vám následně zašleme administrátorské heslo pro ovládání vašeho účtu v samoobsluhách Můj Vodafone. 

Na kontaktní telefonní číslo vám po ověření zašleme nové heslo také v případě, že vaše původní heslo zapomenete nebo budete chtít nastavit nové.

Správné zvolení kontaktního čísla usnadní komunikaci mezi vámi a vaším osobním konzultantem. Nejen, že se ze zvoleného čísla dovoláte přímo svému konzultantovi, ale i pro konzultanta jste snadno k zastižení. Například pokud má pro vás zajímavou nabídku nebo vás chce informovat o důležitých změnách.

K čemu je kontaktní e-mail?

Na kontaktní e-mail vám budeme posílat například informace o změnách poskytovaných služeb, případně důležité informace k vašemu zákaznickému účtu. Na tento e-mail si zároveň můžete nechat posílat své Vyúčtování.

Kontaktní e-mail si můžete nastavit ve své Samoobsluze v sekci Můj účet – Základní informace. Jakmile e-mailovou adresu vyplníte a uložíte, pošleme vám na ni ověřovací e-mail pro potvrzení její platnosti. 

Pokud zapomenete administrátorské heslo, můžeme vám na ověřenou e-mailovou adresu poslat odkaz pro nastavení nového hesla.