Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Data

Pokud vás zajímá objem dat v rámci vámi vybraného tarifu a také čerpání těchto dat, zde najdete základní informace. 

Často kladené otázky

Jak mohu efektivně využít objem dat, který mám k dispozici v rámci svého balíčku s neomezeným voláním?

Ke každému Red LTE tarifu si můžete zdarma doobjednat jednu datovou SIM kartu pro tablet, notebook nebo modem a s ní sdílet základní objem dat ze svého Red LTE tarifu. Díky sdílenému internetu tak můžete využívat data na dvou zařízeních zároveň, například ve svém telefonu a firemním tabletu či notebooku. Svůj tarif tak využijete opravdu naplno.

Vyčerpal jsem základní datový objem u svého tarifu, co dál?

U většiny našich datových tarifů máte automaticky aktivní Účtování dat po vyčerpání základního datového objemu, díky kterému máte vždy dostupnou maximální rychlost pro připojení k internetu, tedy i po vyčerpání základního objemu dat. Svůj datový limit si můžete také trvale navýšit nebo u vybraných tarifů provést jednorázové navýšení dat.

Co je Účtování dat po vyčerpání základního datového objemu?

Služba Účtování dat po vyčerpání základního datového objemu je automaticky součástí většiny datových tarifů a výchozí součástí tarifů měsíčních. V okamžiku vyčerpání základního objemu dat nedojde ke zpomalení přenosové rychlosti a další čerpání mobilních dat je zpoplatněno jednotkovou cenou podle platného Ceníku. 

Účtování dat po vyčerpání základního datového objemu si můžete kdykoliv změnit. V takovém případě však dojde po vyčerpání základního datového objemu ke zpomalení rychlosti na 20 kbit/s.

Co je Zvětšení datového balíčku?

Služba Zvětšení datového balíčku trvale zvětší váš základní datový objem o určený počet megabajtů. Měsíční poplatek za službu přičteme každý měsíc k vašim pravidelným platbám. 

Tato služba se hodí v případě, že pravidelně potřebujete víc dat, než kolik obsahuje váš tarif. Navýšený objem dat budete mít k dispozici automaticky, a to hned po aktivaci a potom vždy od začátku zúčtovacího období.

Jak si mohu zkontrolovat aktuální čerpání dat?

Ve své Samoobsluze v sekci „Útrata a Vyúčtování – Aktuální útrata a čerpání“ najdete v detailu svého internetového balíčku průběh čerpání dat i datum, kdy se vám datový objem automaticky obnoví. Přehledně tu uvidíte stav Účtování dat po vyčerpání základního datového objemu a Zvětšení datového balíčku. Obě služby si tu také můžete zapnout nebo zrušit. 

Čerpání svých dat můžete kontrolovat i ve svém mobilu. Pokud využíváte operační systém Android nebo iOS, zobrazí vám aplikace Můj Vodafone čerpání jednotek nebo kreditu přímo na ploše.