Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Změny na zákaznickém účtu

Přečtěte si, co byste měli vědět, chystáte-li se provádět změny na vašem zákaznickém účtu.

Často kladené otázky

Jak se dozvím o změně prováděné na mém zákaznickém účtu?

O každé změně vás informujeme okamžitě prostřednictvím informační SMS. Zprávu posíláme na telefonní číslo, jehož se změna týká, a ve vybraných případech i na kontaktní číslo.

Když požádám o změnu na svém zákaznickém účtu, kdy bude změna provedena?

Požadavek na změnu zpracujeme bez prodlení ihned po jeho převzetí, takže nemusíte na nic čekat.

Jak mohu ovládat svůj zákaznický účet?

Pro naše zákazníky máme připravenou především skvělou péči na telefonu. Stačí zavolat na telefonní číslo 800 777 780 nebo poslat e-mail a váš konzultant péče je vám okamžitě k dispozici.

Stará-li se o vás navíc obchodní zástupce, neváhejte se na něj kdykoliv obrátit. Nejen že vám bude k dispozici na telefonu, ale snadno si s ním sjednáte i osobní schůzku.

Pokud se chystáte provádět komplikovanější změny u několika telefonních čísel najednou, nechte svého osobního konzultanta provést nastavení za vás. Ušetří vám to spoustu času.

Správu jednotlivých telefonních čísel a základní ovládání vašeho zákaznického účtu zvládnete pohodlně sami přes samoobsluhu Můj Vodafone. Pro vstup do Samoobsluhy budete potřebovat heslo, stejně jako při komunikaci s konzultantem péče.