Vodafone

Změny na zákaznickém účtu

Přečtěte si, co byste měli vědět, chystáte-li se provádět změny na vašem zákaznickém účtu.

Často kladené otázky

Jak se dozvím o změně prováděné na mém zákaznickém účtu?

O každé změně vás informujeme okamžitě prostřednictvím informační SMS. Zprávu posíláme na telefonní číslo, jehož se změna týká, a ve vybraných případech i na kontaktní číslo.

Když požádám o změnu na svém zákaznickém účtu, kdy bude změna provedena?

Požadavek na změnu zpracujeme bez prodlení ihned po jeho převzetí, takže nemusíte na nic čekat.

Jak mohu ovládat svůj zákaznický účet?

Pro naše zákazníky máme připravenou především skvělou péči na telefonu. Stačí zavolat na telefonní číslo 800 777 780 nebo poslat e-mail a váš konzultant péče je vám okamžitě k dispozici.

Stará-li se o vás navíc obchodní zástupce, neváhejte se na něj kdykoliv obrátit. Nejen že vám bude k dispozici na telefonu, ale snadno si s ním sjednáte i osobní schůzku.

Pokud se chystáte provádět komplikovanější změny u několika telefonních čísel najednou, nechte svého osobního konzultanta provést nastavení za vás. Ušetří vám to spoustu času.

Správu jednotlivých telefonních čísel a základní ovládání vašeho zákaznického účtu zvládnete pohodlně sami přes samoobsluhu Můj Vodafone. Pro vstup do Samoobsluhy budete potřebovat heslo, stejně jako při komunikaci s konzultantem péče.