Přejděte na stránku tv.vodafone.cz.
Sledování televize přes tuto stránku můžete používat, pokud máte aktivní službu Vodafone TV.
Vyplňte přihlašovací jméno k vaší Vodafone TV ve tvaru VTVXXXXXXXX.
Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone).
Vyplňte heslo určené pro přihlašování k vaší Vodafone TV.
Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. V samoobsluze Můj Vodafone na webu si ho v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete změnit na svou vlastní kombinaci. Změnu můžete provést i přes mobilní aplikaci Můj Vodafone - přes nabídku Moje služby (spodní část obrazovky) vyberte svou Vodafone TV, následně sjeďte níže, dokud neuvidíte část Mobilní zařízení, kde najdete i tlačítko pro změnu hesla. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.
Abyste mohli sledovat Vodafone TV v internetovém prohlížeči, je potřeba, aby váš počítač splňoval všechny níže uvedené parametry:
Váš počítač splňuje minimální parametry, nepoužívá žádný nepodporovaný způsob zapojení a přesto máte s přehráváním Vodafone TV v prohlížeči potíže nebo se zobrazuje chyba (například WT1807, WT1809 nebo WF052)? Podívejte se na tipy a návody, jak je vyřešit.
Je dobré vědět:
Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.
Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.
V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV.
Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.