Jak si vyzvednu datový dárek k tarifu nebo k Balíčku ke kartě?

  • Data navíc můžete získat k vybraným Balíčkům ke kartě nebo k některým mobilním tarifům.
    • U Balíčků ke kartě doporučujeme vyzvednout dárek co nejdříve po aktivaci nebo obnovení balíčku. Dárek můžete vyzvednout jednou za kalendářní měsíc a data navíc využít do konce platnosti balíčku nebo jeho další obnovy.
  • Vyzvednutí dat je možné provést přes aplikaci Můj Vodafone, aplikaci Můj Vodafone+ i Můj Vodafone na webu.

Jak si data navíc přes Můj Vodafone vyzvednu?

Přihlaste se do Můj Vodafone a přepněte se na telefonní číslo, ke kterému chcete data navíc vyzvednout.

Pokud u nás máte víc služeb, je důležité, abyste se po přihlášení přepnuli na správné telefonní číslo. Postup pro aplikaci i webovou samoobsluhu najdete níže na této stránce.

Vyzvedněte si datový dárek podle postupu níže.

Data vám připíšeme do 24 hodin a platí do konce probíhajícího zúčtovacího období nebo do konce měsíční platnosti Balíčku ke kartě.

Datový dárek je možné vyzvednout jednou za kalendářní měsíc.

Jak se v mobilní aplikaci Můj Vodafone přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu z mého účtu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na nabídku Můj účet a následně na své jméno.

Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.

Z nabídky vyberte číslo služby, na kterou se chcete v aplikaci přepnout.

Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte nejdřív názvy dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.

Po výběru se vám opět načte hlavní stránka aplikace, na které uvidíte podrobnosti k vybranému mobilnímu číslu nebo službě.

Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Jak se v mobilní aplikaci Můj Vodafone+ přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu?

Přepnutí na jinou službu

Na stránce Úvod jednoduše přejeďte prstem zprava doleva přes dlaždici s telefonním číslem (nebo internetem či televizí). Podle právě zobrazené služby se následně změní obsah dalších informačních dlaždic.

Jak se ve webové samoobsluze přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu z mého účtu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na červené tlačítko se siluetou postavy a jménem (vpravo nahoře) a vyberte Moje služby.

Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.

Z nabídky si vyberte číslo služby, na kterou se chcete přepnout.

Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, zapnutí Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone+