nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Co umí aplikace Můj Vodafone a kde ji získám?

Aplikace Můj Vodafone

Aplikace Můj Vodafone vám umožní přístup k vašemu účtu z telefonů s operačním systémem iOS , Android nebo Windows Mobile. Aplikace je zcela zdarma v České republice i v zahraničí. Při jejím používání nečerpáte objem dat z vašeho datového balíčku, je ale potřeba funkční datové připojení. Aplikaci můžete využít jako zákazník s předplacenými službami stejně jako zákazník s měsíčním účtováním.

Co umí aplikace Můj Vodafone?

Aplikace Můj Vodafone vám nabízí přístup do samoobsluhy formou aplikace ve vašem chytrém mobilním telefonu. Umožňuje vám trvalé přihlášení, takže se nemusíte pokaždé přihlašovat pomocí vašeho telefonního čísla a hesla.

Co všechno v aplikaci najdete?

  • Přehled - na této stránce najdete čerpání svých volných jednotek (data, volání a zprávy), aktuální útratu za probíhající zúčtovací období a Vyúčtování. Pokud je aktuální částka k zaplacení vyšší než 120 Kč, najdete tu také volbu pro platbu Vyúčtování pomocí platební karty nebo MasterPass (tu najdete také v části Historie Vyúčtování). Když máte předplacenou kartu, uvidíte zde stav kreditu a můžete se podívat na historii jeho čerpání.
  • Služby - zde máte přehled o svých aktivních službách. Tarif, datové služby a roamingové služby (v zahraničí) mají vlastní sekce, ostatní služby najdete v souhrnném přehledu. V této části můžete nastavené služby také měnit.
  • Nabídky - speciální nabídky nebo soutěže určené pro vaše telefonní číslo. Najdete tu také datový dárek k tarifům Red Naplno nebo vybraným Balíčkům ke kartě.
  • Účet - základní informace o vašem zákaznickém účtu. Vidíte tu, jakou úrovní hesla jste se do aplikace přihlásili, můžete si zde ověřit aktuálnost osobních údajů, změnit souhlasy se zpracováváním osobních údajů (obchodní sdělení), změnit heslo, podívat se na Zprávy z Vodafonu, stav řešených požadavků nebo zjistit, jestli u svého čísla nemáte nějaké omezení, které by bránilo plnému využití služeb. K jednotlivým telefonním číslům tu také můžete doplnit fotografii, abyste je mohli lépe odlišit.
  • Nákupy - sekci najdete v části Více. Můžete si tu prohlédnout náš eShop, dobít kredit nebo objednat LTE SIM kartu, když potřebujete vyměnit SIM u svého stávajícího čísla.
  • Naše síť - sekci najdete v části Více. Je tu měřič rychlosti připojení, aktuální mapa pokrytí, můžete nám dát vědět o zkušenostech s připojením přes Garanci spokojenosti nebo si tu aktivovat objednanou LTE SIMku.
  • Potřebujete pomoci? - sekci najdete v části Více. V Centru péče (část Podpora) se dozvíte podrobnosti o fungování našich služeb, přes nabídku Zeptejte se nás nám můžete poslat dotaz a také tu uvidíte podrobnosti o svém zařízení.
  • Navštivte nás - sekci najdete v části Více. Aplikace vám ukáže nejbližší prodejny a umožní vám domluvení schůzky v nich.
  • O aplikaci - sekci najdete v části Více. Nastavte si jazyk (češtinu nebo angličtinu), spravujte oznámení, způsob přihlášení (můžete využít přihlášení otiskem prstu nebo Face ID, pokud to telefon umožňuje) nebo souhlasy související s provozem aplikace. Dále zde najdete novinky z poslední verze, obchodní podmínky a informace o dalších aplikacích Vodafonu.
  • Správa více telefonních čísel - pokud jste přihlášeni administrátorským heslem a máte na zákaznickém účtu více telefonních čísel, můžete se mezi nimi přepínat přes roletku v pravém horním rohu.
  • Widget pro zobrazení čerpání volných jednotek nebo kreditu - na ploše telefonu s Androidem (aplikace musí být uložena v paměti telefonu) nebo v notifikačním centru iOS.
Pro jaké telefony je aplikace Můj Vodafone určená?

Pro telefony iPhone (iOS 10.3 a vyšší), telefony s operačním systémem Android (4.0.3 a vyšší) a pro telefony s operačním systémem Windows Phone 8.1 nebo Windows 10 Mobile. V aplikaci pro telefony se systémem Windows nemusejí být dostupné všechny funkce, které najdete ve verzi pro iPhone a Android.

Jak začít aplikaci používat?

Aplikaci si zdarma stáhněte v obchodu Google Play, App Store nebo Windows Store. Pro správné fungování aplikace ji nezapomeňte průběžně aktualizovat a používat tak její aktuální verzi.

Jak se do aplikace přihlásím?

Pro přihlášení použijte své telefonní číslo a heslo, kterým se hlásíte do samoobsluhy Můj Vodafone.

Jaké jsou možnosti přihlášení?

  1. Jednorázové přihlášení - při přihlášení ponechte vypnutou volbu trvalé přihlášení. Aplikace si bude pamatovat poslední přihlášené číslo, heslo však budete zadávat při každém spuštění aplikace.
  2. Trvalé přihlášení - pokud zapnete trvalé přihlášení, aplikace vás při spuštění automaticky přihlásí bez zadání hesla. Tato volba je nezbytná pro fungování widgetu (iOS, Android) a doporučujeme ji pro platbu kartou (kvůli vyhledání potvrzovacího kódu platby z SMS).
  3. Přihlášení otiskem prstu - funguje v kombinaci s trvalým přihlášením na telefonech iPhone a telefonech s Androidem verze 6 a vyšší, které mají čtečku otisku prstu a umožňují její použití v aplikacích.
  4. Přihlášení bez hesla - je k dispozici pro zákazníky, kteří mají anonymní předplacenou kartu a jsou připojeni přes mobilní data.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace