Pro přihlášení použijte své telefonní číslo (nebo číslo služby v případě pevného internetu nebo TV) a heslo, kterým se hlásíte do samoobsluhy Můj Vodafone. Pokud jste si nastavili přihlašování e-mailem a heslem, do aplikace se přihlásíte stejně jako do Můj Vodafone na webu. Využít můžete také přihlášení číslem plátce.
Na úvodní stránce aplikace najdete informační dlaždice, které zobrazují nejdůležitější informace o vašich službách. Jejich obsah se může v čase měnit podle toho, jestli například máte zaplacené Vyúčtování, jaké služby používáte atp. Mezi nejčastěji zobrazované dlaždice patří:
Pod informačními dlaždicemi najdete několik dalších sekcí (některé se skrývají pod volbou Zobrazit více), které například obsahují:
Po výběru této sekce se vám nejdřív zobrazí výběr mezi vašimi aktivními službami (telefonní číslo, pevný internet, TV…). Po výběru hlavní služby se vám pak zobrazí její aktuální nastavení a možnost upravovat doplňkové služby a balíčky.
Pod vaším jménem (názvem zákaznického účtu) vidíte, jakou úrovní hesla jste se do aplikace přihlásili. Pro plný přístup ke všem informacím musíte být přihlášeni jako administrátor. Do dalších nabídek se dostanete přes dlaždice, které posunujete do stran. Pod nimi najdete volbu pro odhlášení se z aplikace. V sekci Můj účet najdete tyto nabídky:
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.
Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte nejdřív názvy dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.
Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.
Verzi aplikace najdete v části Můj účet - Nastavení aplikace, kde sjedete úplně dolů a uvidíte verzi aplikace, kterou máte nainstalovanou.
Aplikace je dostupná pro zákazníky, kteří mají v aplikačních obchodech nastavený region na Českou republiku, Slovensko, Polsko, Ukrajinu, Vietnam, USA, Bulharsko, Bělorusko, Moldavsko, Kazachstán a Rusko. Pokud máte svůj účet (Apple, Google) založený pro jiný region, aplikace pro vás bohužel nebude dostupná. Stále však můžete využít Můj Vodafone v prohlížeči.