Jak můžu změnit své souhlasy včetně příjmu obchodních sdělení (OS)?

Rádi vám poradíme, jak si zkontrolujete a upravíte souhlasy se zpracováváním vašich osobních údajů nebo cookies. Informace jsme rozdělili podle toho, o jakou oblast se jedná.

Souhlas s příjmem obchodních sdělení od Vodafonu (OS)

Díky poskytnutému souhlasu máte možnost získávat výhodné nabídky od Vodafonu. V případě udělení vašeho souhlasu v souvislosti s obchodními sděleními zpracováváme údaje jako například informace o čerpání služeb, o platbách, o typu zakoupeného přístroje a podobně.

  1. Kontrola či změna přes Můj Vodafone na webu – Souhlasy můžete spravovat v sekci Účet - Základní informace – Zpracovávání osobních údajů – v další nabídce s textem „Poskytování marketingových a obchodních nabídek si můžete změnit“ můžete spravovat příjem obchodních a marketingových sdělení přímo od Vodafonu.
  2. Kontrola či změna přes aplikaci Můj Vodafone – V mobilní aplikaci najdete tato nastavení v menu Můj účet – Osobní údaje – Soukromí – Zpracování osobních údajů – Odvolání souhlasů – Změna nastavení souhlasů. V další nabídce s textem „Poskytování marketingových a obchodních nabídek si můžete změnit“ můžete spravovat příjem obchodních a marketingových sdělení přímo od Vodafonu.

Souhlas se zasílám obchodních sdělení třetích stran (OS)

Díky poskytnutému souhlasu získáte lepší nabídky i od našich obchodních partnerů. Své obchodní partnery pečlivě vybíráme a občas bychom vám rádi poslali jejich obchodní nabídku, jestliže by pro vás mohla být zajímavá.

  1. Kontrola či změna přes Můj Vodafone na webu – Souhlasy můžete spravovat v sekci Účet - Základní informace – Zpracovávání osobních údajů – Změnit.
  2. Kontrola či změna přes aplikaci Můj Vodafone – V mobilní aplikaci uvidíte aktuální nastavení v menu Můj účet – Osobní údaje – Soukromí – Zpracování osobních údajů (část Nabídky třetích stran). Případnou změnu provedete na stejné stránce přes nabídku Odvolání souhlasů – Změna nastavení souhlasů.

Souhlas se zpracováním provozních údajů pro marketingové a obchodní účely

Díky poskytnutému souhlasu nám pomůžete pochopit, jak využíváte naše služby, a co potřebujete právě vy. Pak vám budeme schopni „ušít nabídku na míru“ a nabídnout to nejlepší. V případě udělení vašeho souhlasu zpracováváme v souvislosti s marketingovými a obchodními účely informace o využívání našich služeb.

  1. Kontrola či změna přes Můj Vodafone na webu – Souhlasy můžete spravovat v sekci Účet - Základní informace – Zpracovávání osobních údajů – Změnit.
  2. Kontrola či změna přes aplikaci Můj Vodafone – V mobilní aplikaci uvidíte aktuální nastavení v menu Můj účet – Osobní údaje – Soukromí – Zpracování osobních údajů (část Marketingové profilování). Případnou změnu provedete na stejné stránce přes nabídku Odvolání souhlasů – Změna nastavení souhlasů.

Souhlas se zpracováním lokalizačních údajů pro marketingové a obchodní účely

Díky poskytnutému souhlasu nám pomůžete pochopit, jak využíváte naše služby, a co potřebujete právě vy. Pak vám budeme schopni „ušít nabídku na míru“ a nabídnout to nejlepší. V případě udělení vašeho souhlasu zpracováváme v souvislosti s marketingovými a obchodními účely informace o zeměpisné poloze koncového zařízení uživatele našich služeb.

  1. Kontrola či změna přes Můj Vodafone na webu – Souhlasy můžete spravovat v sekci Účet - Základní informace – Zpracovávání osobních údajů – Změnit.
  2. Kontrola či změna přes aplikaci Můj Vodafone – V mobilní aplikaci uvidíte aktuální nastavení v menu Můj účet – Osobní údaje – Soukromí – Zpracování osobních údajů (část Marketingové profilování). Případnou změnu provedete na stejné stránce přes nabídku Odvolání souhlasů – Změna nastavení souhlasů.

Souhlas se zpracováním cookies

Cookies si lze představit jako paměť webové stránky, která podle nich při další návštěvě uživatele stejného zařízení a stejného prohlížeče pozná. Naše cookies tedy poznají stejný webový prohlížeč, jestliže s ním opět navštívíte náš web. Pokud se ze stejného počítače přihlásíte v jiném prohlížeči, budete pro nás zcela novým uživatelem. Stejné platí, pokud vymažete své cookies v rámci prohlížeče, či použijete jiné zařízení. Podrobnosti o cookies naleznete na našich webových stránkách zde.

Změnu můžete provést:

  1. Pro cookies související se zařízenímKlikněte sem a v sekci „Nastavení cookies“ můžete spravovat nastavení svého zařízení.
  2. Pro personalizované cílení – Po přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone na webu jděte na tuto stránku do sekce Nastavení cookies – Personalizované cílení.
  3. Pro aplikaci Můj Vodafone – Po přihlášení do aplikace přejděte do sekce Můj účet – Nastavení – Soukromí.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone