nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Co je Volací limit a jak si ho navýším?

Volací limit:

  • Je celková cena služeb, které plánujete nebo chcete využít v jednom zúčtovacím období.
  • Jeho výše je tvořena součtem všech jistin, které evidujeme u daného telefonního čísla.
  • Můžete si ho nastavit při pořízení služeb či v průběhu využívání našich služeb.
Co vše se započítává do čerpání Volacího limitu a jak zjistím, že jsem Volací limit vyčerpal?
  • Do Volacího limitu se započítává veškerá útrata v daném zúčtovacím období - paušální poplatky za balíčky/tarif i platby nad rámec balíčků/tarifu.
  • Na vyčerpání 50, 75, 90 nebo 100 % Volacího limitu vás upozorníme SMSkou.
  • V průběhu zúčtovacího období si také kdykoliv můžete čerpání Volacího limitu kontrolovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání.
Co se stane, když Volací limit vyčerpám?
  • Při vyčerpání 100 % Volacího limitu vám dočasně (do dne zúčtovacího období nebo navýšení Volacího limitu) omezíme placené služby.
  • Příchozí SMS a volání na území České republiky bude fungovat dál.
  • V zahraničí dochází k blokaci všech odchozích služeb již při dosažení 90 % limitu. K dispozici budete mít pouze příchozí hovory (pokud jsou v dané zemi bez poplatku), příchozí zprávy a datové služby (pokud už jsou v ceně tarifu a neplatíte za ně nic navíc).
  • V případě navýšení Volacího limitu dojde k obnovení služeb do 24 hodin po jeho navýšení.
  • Své výdaje v zahraničí můžete omezit také díky službě DataLimit pro roaming.
Jak si navýším Volací limit?
  1. Pokud máte včas zaplacená 3 po sobě jdoucí Vyúčtování, požádejte o navýšení Volací jistiny (a tím i Volacího limitu) na Lince péče o zákazníky nebo v některé z našich prodejen.
  2. V ostatních případech je potřeba, abyste nám poslali částku, o kterou chcete Volací limit navýšit. Doporučujeme buď přes bankomat, v naší prodejně nebo bankovním převodem na následující účet: Image 117292/0300, jako variabilní symbol uveďte 57 a posledních 8 čísel vašeho telefonního čísla, pro specifický symbol použijte Číslo plátce. Najdete ho na jakémkoli Vyúčtování samoobsluze muj.vodafone.cz.

  3. V případě blokace dojde k obnovení služeb do 24 hodin po navýšení Volacího limitu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace