nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Vodafone

Co je Volací limit a jak si ho navýším?

  • Je to celková cena služeb, kterou můžete využít v jednom zúčtovacím období. Počítáme do něj všechny pravidelné poplatky i služby (poplatky) nad rámec tarifu.
  • Jeho výše je tvořena součtem všech jistin (mimo bezpečnostní), které evidujeme u daného telefonního čísla.
  • Na vyčerpání 50, 75, 90 nebo 100 % Volacího limitu vás upozorníme SMSkou.
  • Volací limit je nastavený u každého telefonního čísla. Aktuální výši a průběh čerpání si můžete zkontrolovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání.
Co se stane, když Volací limit vyčerpám?
  • Při vyčerpání 100 % Volacího limitu vám dočasně (do dne zúčtovacího období nebo navýšení Volacího limitu) omezíme placené služby.
  • Příchozí SMS a volání na území České republiky bude fungovat dál.
  • V zahraničí dochází k blokaci všech odchozích služeb již při dosažení 90 % limitu. K dispozici budete mít pouze příchozí hovory (pokud jsou v dané zemi bez poplatku), příchozí zprávy a datové služby (pokud už jsou v ceně tarifu a neplatíte za ně nic navíc).
  • V případě navýšení Volacího limitu dojde k obnovení služeb do 24 hodin po jeho navýšení.
Jak si navýším Volací limit?

Pokud máte včas zaplacená 3 po sobě jdoucí Vyúčtování, požádejte o navýšení Volací jistiny (a tím i Volacího limitu) na Lince péče o zákazníky nebo v některé z našich prodejen. V ostatních případech je potřeba, abyste nám poslali částku, o kterou chcete Volací limit navýšit. O vrácení jistiny nás můžete požádat nejdříve po 3 měsících za předpokladu, že máte poslední 3 Vyúčtování včas zaplacena.

  1. Navýšení přes bankomat - platbu dostaneme obvykle během pár desítek minut, nejpozději do 24 hodin. Stačí najít bankomat s logem Vodafonu (ČSOB, KB nebo Euronet), přes který navýšení zadáte. V menu vyberte Mobilní služby - Vodafone - Navýšení Volací jistiny. Poté už jen zadáte částku a telefonní číslo, ke kterému se vztahuje.
  2. Image
  3. Poslání částky převodem - na účet 117292/0300, jako variabilní symbol uveďte 57 a posledních 8 čísel vašeho telefonního čísla, pro specifický symbol použijte číslo plátce. Najdete ho na jakémkoli Vyúčtování nebo v samoobsluze muj.vodafone.cz. Platbu tímto způsobem dostaneme do 3 pracovních dní.
  4. Platbou v naší prodejně - Volací limit si můžete navýšit také osobně v prodejně Vodafonu. Navýšení Volacího limitu proběhne prakticky okamžitě.

V případě blokace dojde k obnovení služeb do 24 hodin po navýšení Volacího limitu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace