nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Co je Volací limit a jak si ho navýším?

Volací limit:

  • Je celková cena služeb, které plánujete nebo chcete využít v jednom zúčtovacím období.
  • Jeho výše je tvořena součtem všech jistin, které evidujeme u daného telefonního čísla.
  • Můžete si ho nastavit při pořízení služeb či v průběhu využívání našich služeb.
Co vše se započítává do čerpání Volacího limitu a jak zjistím, že jsem Volací limit vyčerpal?
  • Do Volacího limitu se započítává veškerá útrata v daném zúčtovacím období - paušální poplatky za balíčky/tarif i platby nad rámec balíčků/tarifu.
  • Na vyčerpání 50, 75, 90 nebo 100 % Volacího limitu vás upozorníme SMSkou.
  • V průběhu zúčtovacího období si také kdykoliv můžete čerpání Volacího limitu kontrolovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání.
Co se stane, když Volací limit vyčerpám?
  • Při vyčerpání 100 % Volacího limitu vám dočasně (do dne zúčtovacího období nebo navýšení Volacího limitu) omezíme placené služby.
  • Příchozí SMS a volání na území České republiky bude fungovat dál.
  • V zahraničí dochází k blokaci všech odchozích služeb již při dosažení 90 % limitu. K dispozici budete mít pouze příchozí hovory (pokud jsou v dané zemi bez poplatku), příchozí zprávy a datové služby (pokud už jsou v ceně tarifu a neplatíte za ně nic navíc).
  • Své výdaje v zahraničí můžete omezit také díky službě roamingový datový limit.
Jak si navýším Volací limit?
  1. Pokud máte včas zaplacená 3 po sobě jdoucí Vyúčtování, požádejte o navýšení Volací jistiny (a tím i Volacího limitu) na Lince péče o zákazníky nebo v některé z našich prodejen.
  2. V ostatních případech je potřeba, abyste nám poslali částku, o kterou chcete Volací limit navýšit. Doporučujeme buď přes bankomat, v naší prodejně nebo bankovním převodem na následující účet: Image 117292/0300, jako variabilní symbol uveďte 57 a posledních 8 čísel vašeho telefonního čísla, pro specifický symbol použijte Číslo plátce. Najdete ho na jakémkoli Vyúčtování samoobsluze muj.vodafone.cz.

V případě blokace dojde k obnovení služeb do 24 hodin po navýšení Volacího limitu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace