Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).

V samoobsluze běžte do sekce Vyúčtování.

Zde najdete částku k platbě i další důležité platební údaje.

Je ještě jiná možnost?

  1. Údaje pro platbu najdete v aplikaci Můj Vodafone.
  2. Platební údaje můžete zjistit také odesláním SMS zdarma na číslo 7700.
Co chcete zjistitPošlete SMS ve tvaru
Výši dlužné částky, bankovního účtu a symbolů k platběFAKT DLUH vaše heslo
Výši posledního Vyúčtování, bankovního účtu a symbolů k platběFAKT INFO vaše heslo

Důležité informace ve Vyúčtování

  • Celková částka k platbě - říká, kolik máte zaplatit. Vyúčtování na částku nižší než 120 Kč (1 - 119 Kč) nemusíte hned platit. Částku vám přičteme k následujícímu Vyúčtování. Pokud je částka s mínusem, jedná se o přeplatek.
  • Datum splatnosti - poslední termín, kdy bychom měli dostat platbu.
  • Variabilní symbol - číslo daného Vyúčtování, vždy uveďte při platbě.
  • Specifický symbol - vaše zákaznické číslo, které je stejné pro všechny vaše platby.

Daňový doklad

Vyúčtování si můžete také stáhnout v PDF dokumentu, který zároveň slouží jako daňový doklad.

Pro zobrazení Vyúčtování v PDF musíte mít v počítači nainstalovaný PDF prohlížeč. Stáhnout a nainstalovat si jej můžete zde.

Kde najdu platební údaje, pokud jsem ukončil tarifní služby u Vodafonu?

  • Pokud jste měli aktivní Tištěné Vyúčtování, pošleme vám i poslední Vyúčtování poštou. Stejně tak vám pošleme SMS nebo e-mail tak, jak jste byli zvyklí.
  • Vyúčtování dohledáte také v samoobsluze Můj Vodafone, další informace najdete na této stránce.
  • V případě potřeby nám můžete zavolat na číslo 800 77 11 77, kde stačí zadat vaše telefonní číslo, pro které Vyúčtování potřebujete, a spojíme vás s oddělením pohledávek

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone