nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Co dělat, když mám potíže s ADSL modemem?

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.
Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu.
Restartujte modem.
Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 vteřin, a poté ho znovu zapojte.
Ověřte, že svítí správné diody.
Po restartu by se do 3 minut měla rozsvítit dioda DSL, a poté do minuty dioda Internet. Pokud obě svítí, je vše v pořádku.
Restartuje svůj počítač nebo vyzkoušejte připojení s jiným zařízením.
Tím vyloučíte to, že příčina není v modemu ani v připojení, ale přímo v počítači.

Pokud vám připojení stále nefunguje, zavolejte Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone).

Mohlo by vás zajímat:

Jak mám nastavit ADSL/VDSL modem?

 

Jak ochráním svůj ADSL/VDSL modem před bouřkou?

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace