nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak funguje služba kontroly nákladů DataLimit?

  • Díky DataLimitu si nastavíte, kolikrát se vám může navýšit základní datový balíček poté, co ho celý vyčerpáte.
  • Když si nastavíte DataLimit na hodnotu 0 dokoupení, po vyčerpání základního datového balíčku vám připojení k internetu zastavíme a neplatíte nic navíc.
  • Můžete si také zvolit určitý počet navýšení dat nebo nastavit neomezené dokupování. Pak vám připojení k internetu poběží neustále (za ceny podle tarifu), dokud nedosáhnete nastaveného FlexiStropu nebo Volacího limitu.
Jak mohu nastavení DataLimitu upravit?
Image Nastavení DataLimitu
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Nastavení služeb - Internet
Pro přihlášení potřebujete administrátorské heslo.
Najděte položku DataLimit a nastavení zkontrolujte nebo upravte.
Nově nastavenou hodnotu maximálního počtu navýšení datového balíčku uložte a změnu pak nezapomeňte potvrdit. Nové nastavení vám potvrdíme SMSkou.

Další možnosti:

    Image Stránka DataLimit
  1. Při dosažení DataLimitu - vám v prohlížeči po zadání jakékoliv adresy zobrazíme speciální stránku, díky které si budete moct nastavení DataLimitu upravit a maximální počet dokoupení dat navýšit.
  2. Změna přes SMS - SMSkou můžete nastavit DataLimit na hodnotu 0 navýšení dat. To znamená, že po vyčerpání základního datového balíčku se k internetu nepřipojíte. SMS má tvar DATA STOP a zdarma ji posíláte na číslo 7700.
  3. Přes aplikaci Můj Vodafone - úpravu DataLimitu najdete v sekci Internet.
  4. Změna přes operátora Linky péče o zákazníky - na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.
Co je ještě dobré vědět?
  • Úprava nastavení DataLimitu se projeví ihned. Pokud už jste například využili 3 navýšení datového balíčku a provedete úpravu DataLimitu na hodnotu 1 navýšení, po vyčerpání aktuálního navýšeného objemu dat se připojení k internetu zastaví. V dalším zúčtovacím období vám data navýšíme 1x, pokud vyčerpáte základní datový balíček. Když naopak budete vědět, že vám aktuálně nastavený počet navýšení dat nestačí, jednoduše si počet navýšení zvýšíte a připojení vám poběží dál.
  • Při změně tarifu vždy dochází k nastavení DataLimitu na výchozí hodnotu. Pro běžné hlasové tarify a mobilní datové SIM nastavujeme od 23. září 2017 DataLimit na hodnotu 3 navýšení dat. Pro Připojení bez kabelu Naplno je výchozím počtem 10 navýšení dat.
  • DataLimit mají k dispozici všichni zákazníci, kteří používají tarif s funkcí účtování dat po vyčerpání základního objemu dat.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace