nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Jak funguje služba kontroly nákladů DataLimit?

  • Díky DataLimitu si nastavíte, kolikrát se vám může navýšit základní datový balíček poté, co ho celý vyčerpáte.
  • Když si nastavíte DataLimit na hodnotu 0 dokoupení, po vyčerpání základního datového balíčku vám připojení k internetu zastavíme a neplatíte nic navíc.
  • Můžete si také zvolit určitý počet navýšení dat nebo nastavit neomezené dokupování. Pak vám připojení k internetu poběží neustále (za ceny podle tarifu), dokud nedosáhnete nastaveného FlexiStropu nebo Volacího limitu.
Jak mohu nastavení DataLimitu upravit?
Image Nastavení DataLimitu
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Nastavení služeb - Internet
Pro přihlášení potřebujete administrátorské heslo.
Najděte položku DataLimit a nastavení zkontrolujte nebo upravte.
Nově nastavenou hodnotu maximálního počtu navýšení datového balíčku uložte a změnu pak nezapomeňte potvrdit. Nové nastavení vám potvrdíme SMSkou.

Další možnosti:

    Image Stránka DataLimit
  1. Při dosažení DataLimitu - vám v prohlížeči po zadání jakékoliv adresy zobrazíme speciální stránku, díky které si budete moct nastavení DataLimitu upravit a maximální počet dokoupení dat navýšit.
  2. Změna přes SMS - SMSkou můžete nastavit DataLimit na hodnotu 0 navýšení dat. To znamená, že po vyčerpání základního datového balíčku se k internetu nepřipojíte. SMS má tvar DATA STOP a zdarma ji posíláte na číslo 7700.
  3. Přes aplikaci Můj Vodafone - úpravu DataLimitu najdete v sekci Internet.
  4. Změna přes operátora Linky péče o zákazníky - na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.
Co je ještě dobré vědět?
  • Úprava nastavení DataLimitu se projeví ihned. Pokud už jste například využili 3 navýšení datového balíčku a provedete úpravu DataLimitu na hodnotu 1 navýšení, po vyčerpání aktuálního navýšeného objemu dat se připojení k internetu zastaví. V dalším zúčtovacím období vám data navýšíme 1x, pokud vyčerpáte základní datový balíček. Když naopak budete vědět, že vám aktuálně nastavený počet navýšení dat nestačí, jednoduše si počet navýšení zvýšíte a připojení vám poběží dál.
  • Při změně tarifu vždy dochází k nastavení DataLimitu na výchozí hodnotu. Pro běžné hlasové tarify a mobilní datové SIM nastavujeme od 23. září 2017 DataLimit na hodnotu 3 navýšení dat. Pro Připojení bez kabelu Naplno je výchozím počtem 10 navýšení dat.
  • DataLimit mají k dispozici všichni zákazníci, kteří používají tarif s funkcí účtování dat po vyčerpání základního objemu dat.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace