nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Zapomněl jsem heslo nebo nemám žádné nastavené. Co mám dělat?

Klikněte níže a rozbalte si prosím postup podle své situace:

  1. pokud máte paušál,
  2. nebo pokud máte předplacenou kartu.
Jak obnovit heslo, pokud máte paušál

Vyberte si jeden ze čtyř způsobů:

  1. vyplnění a odeslání formuláře,
  2. kontakt Linky péče o zákazníky,
  3. návštěva prodejny,
  4. obnovení hesla online, pokud máte nastavený ověřený e-mail.
Vyplnění a odeslání formuláře
Vyplňte prosím jednoduchý formulář.

  1. Formulář pro nefiremní zákazníky
  2. Formulář pro firemní zákazníky
Pošlete nám ho e-mailem nebo poštou.
Do předmětu e-mailu prosím napište "Heslo" nebo "Žádost o nové heslo", abychom vám mohli nové heslo poslat co nejdříve.
SMSkou dostanete nové administrátorské heslo.
Následně si ho budete moci změnit.
Kontakt Linky péče o zákazníky
Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77.
Náš operátor vás ověří podle osobních údajů.
Na operátora vás přepojíme po třetím chybném zadání hesla.
Operátor vám pošle nové heslo SMSkou.
Následně si ho budete moci změnit.
Návštěva prodejny

Navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu s dokladem totožnosti a po úspěšném ověření si zadáte heslo podle svého přání.


Obnovení hesla online, pokud máte nastavený ověřený e-mail
Navštivte internetovou samoobsluhu na muj.vodafone.cz.
Obnovte si heslo online.
Na e-mail vám pošleme nové heslo, které platí 60 minut.
Po přihlášení vás systém vyzve ke změně hesla.
Zkuste se pro jistotu odhlásit a znovu přihlásit novým heslem.
Jak obnovit heslo, pokud máte předplacenou kartu

Vyberte si jeden ze tří způsobů:

  1. kontakt Linky péče o zákazníky,
  2. návštěva prodejny,
  3. obnovení hesla online, pokud máte nastavený ověřený e-mail.
Kontakt Linky péče o zákazníky
Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77.
Náš operátor vás ověří podle osobních údajů.
Na operátora vás přepojíme po třetím chybném zadání hesla.
Operátor vám pošle nové heslo SMSkou.
Následně si ho budete moci změnit.
Návštěva prodejny

Navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu s dokladem totožnosti a po úspěšném ověření si zadáte heslo podle svého přání.


Obnovení hesla online, pokud máte nastavený ověřený e-mail
Navštivte internetovou samoobsluhu na muj.vodafone.cz.
Obnovte si heslo online.
Na e-mail vám pošleme nové heslo, které platí 60 minut.
Po přihlášení vás systém vyzve ke změně hesla.
Zkuste se pro jistotu odhlásit a znovu přihlásit novým heslem.
Můžete si také poslat jednorázové heslo, se kterým si v samoobsluze Můj Vodafone můžete změnit služby. K některým informacím (osobní údaje, historie volání apod.) ale s tímto heslem nebudete mít přístup.
Firemní zákazníci s rámcovou smlouvou

Vyberte si jeden ze tří způsobů:

  1. vyplnění a odeslání formuláře,
  2. návštěva prodejny,
  3. obnovení hesla online, pokud máte nastavený ověřený e-mail.
Vyplnění a odeslání formuláře
Vyplňte prosím jednoduchý formulář.
Pošlete nám ho e-mailem nebo poštou.
Do předmětu e-mailu prosím napište "Heslo" nebo "Žádost o nové heslo", abychom vám mohli nové heslo poslat co nejdříve.
SMSkou dostanete nové administrátorské heslo.
Následně si ho budete moci změnit.
Návštěva prodejny

Pokud jste podle veřejně dostupných databází oprávněnou osobou (majitel, jednatel, předseda představenstva apod.), navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu s dokladem totožnosti a po úspěšném ověření si zadáte heslo podle svého přání.


Obnovení hesla online, pokud máte nastavený ověřený e-mail
Navštivte internetovou samoobsluhu na muj.vodafone.cz.
Obnovte si heslo online.
Na e-mail vám pošleme nové heslo, které platí 60 minut.
Po přihlášení vás systém vyzve ke změně hesla.
Zkuste se pro jistotu odhlásit a znovu přihlásit novým heslem.

Ověření přes operátora náhradním způsobem není u firemních zákazníků s rámcovou smlouvou možné.

Bezpečnost hesla
  • Heslo je důležité kvůli zabezpečení vašeho účtu.
  • Operátor vaše heslo nezná, ale může vám nechat vystavit heslo nové.
  • Pokud nebudete schopni odpovědět na otázky operátora správně, je nutné se ověřit v prodejně s dokladem totožnosti nebo využít formulář Žádost o změnu administrátorského hesla.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace