Vodafone

Co je FlexiStrop a jak ho nastavím?

Chcete mít jistotu, že nezaplatíte víc, než si sami určíte?

  • Služba hlídá měsíční výdaje na telefonním čísle.
  • Dostanete SMSku při dosažení limitu 50 %, 90 % a 100 %.
  • Po dosažení 100 % limitu zablokujeme placené služby do konce zúčtovacího období.
  • V zahraničí dochází k blokaci placených i neplacených služeb již při dosažení 90 % FlexiStropu.
Nechcete využít blokaci při dosažení limitu? Využijte službu FlexiLimit.
Jak nastavit nebo změnit FlexiStrop

V internetové samoobsluze:

Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz a přejděte do sekce Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů
K přihlášení potřebujete administrátorské heslo.
Přejděte do části Limity
Tady si službu můžete aktivovat, změnit i zrušit. Minimální hodnota FlexiStropu je 100 Kč, dále ho můžete nastavovat po padesátikorunách nebo stokorunách.

Další možnost:

Zavolejte na číslo *77, vyberte možnost 3 (Voláte kvůli Vyúčtování, jeho úhradě nebo aktuální útratě?) - 1 (Pro aktuální útratu a jak si ji hlídat, výdaje pod kontrolo) a poté zvolte Nastavení limitů - FlexiStrop.

Nastavení se projeví okamžitě a potvrdíme vám ho SMSkou.

Co se stane při blokaci služeb

Přečtěte si, co dělat při blokování FlexiStropem.

Své výdaje v zahraničí můžete omezit také díky službě roamingový datový limitt.

Co všechno se do FlexiStropu započítává?
  • Všechny poplatky za balíčky a služby na vašem telefonním čísle, včetně paušálních poplatků, roamingových služeb a služeb třetích stran. Je tedy nutné, aby byl FlexiStrop nastavený na vyšší částku, než je součet vašich měsíčních paušálů (včetně DPH).
  • Částka FlexiStropu nesmí být vyšší než váš Volací limit.
  • FlexiStrop nelze využít pro předplacené karty.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace