nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Co je FlexiStrop a jak ho nastavím?

Chcete mít jistotu, že nezaplatíte víc, než si sami určíte?

  • Služba hlídá měsíční výdaje na telefonním čísle.
  • Dostanete SMSku při dosažení limitu 50 %, 90 % a 100 %.
  • Po dosažení 100 % limitu zablokujeme placené služby do konce zúčtovacího období.
  • V zahraničí dochází k blokaci všech odchozích služeb již při dosažení 90 % FlexiStropu. K dispozici budete mít pouze příchozí hovory (pokud jsou v dané zemi bez poplatku), příchozí zprávy a datové služby (pokud už jsou v ceně tarifu a neplatíte za ně nic navíc).
Nechcete využít blokaci při dosažení limitu? Využijte službu FlexiLimit.
Jak nastavit nebo změnit FlexiStrop

V internetové samoobsluze:

Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz a přejděte do sekce Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů.
K přihlášení potřebujete administrátorské heslo.
Přejděte do části Limity.
Tady si službu můžete aktivovat, změnit i zrušit. Minimální hodnota FlexiStropu je 100 Kč, dále ho můžete nastavovat po padesátikorunách nebo stokorunách.

Další možnost:

Zavolejte na číslo *77, vyberte možnost Voláte kvůli Vyúčtování, jeho úhradě nebo aktuální útratě? - Pro aktuální útratu a jak si ji hlídat a poté zvolte Nastavení limitů - FlexiStrop.

Nastavení se projeví okamžitě a potvrdíme vám ho SMSkou.

Co se stane při blokaci služeb

  • Při dosažení 100 % FlexiStropu zablokujeme placené služby.
  • Příchozí služby a volné jednotky z tarifů/balíčků můžete dál využívat.
  • V roamingu - po dosažení 90 % FlexiStropu vám budou fungovat všechny příchozí služby a datové přenosy, které čerpáte zdarma ze svého tarifu. Odchozí služby a placené služby (např. navýšení dat nebo čerpání dat mimo země EU) zablokujeme.

Přečtěte si, co dělat při blokování FlexiStropem.

Své výdaje v zahraničí můžete omezit také díky službě DataLimit pro roaming.

Co všechno se do FlexiStropu započítává?
  • Všechny poplatky za balíčky a služby na vašem telefonním čísle, včetně paušálních poplatků, roamingových služeb a služeb třetích stran. Je tedy nutné, aby byl FlexiStrop nastavený na vyšší částku, než je součet vašich měsíčních paušálů (včetně DPH). Pokud v den zúčtovacího období nebudete mít dostatečný FlexiStrop na obnovení tarifu, změníme vám tarif na Nulový Tarif na míru.
  • Částka FlexiStropu nesmí být vyšší než váš Volací limit.
  • FlexiStrop nelze využít pro předplacené karty.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace