nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Co dělat, když vám nefunguje ADSL/VDSL připojení?

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.
Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu.
Restartujte modem.
Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 vteřin, a poté ho znovu zapojte.
Ověřte, že svítí správné diody.
Po restartu by se do 3 minut měla rozsvítit dioda DSL, a poté do minuty dioda Internet. Pokud obě svítí, je vše v pořádku.
Restartuje svůj počítač nebo vyzkoušejte připojení s jiným zařízením.
Tím vyloučíte to, že příčina není v modemu ani v připojení, ale přímo v počítači.

Pokud vám připojení stále nefunguje, zavolejte Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone).

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace