Vodafone

Co dělat, když vám nefunguje ADSL/VDSL připojení?

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.
Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu.
Restartujte modem.
Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 vteřin, a poté ho znovu zapojte.
Ověřte, že svítí správné diody.
Po restartu by se do 3 minut měla rozsvítit dioda DSL, a poté do minuty dioda Internet. Pokud obě svítí, je vše v pořádku.
Restartuje svůj počítač nebo vyzkoušejte připojení s jiným zařízením.
Tím vyloučíte to, že příčina není v modemu ani v připojení, ale přímo v počítači.

Pokud vám připojení stále nefunguje, zavolejte Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone).

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace