Co je Záruka spokojenosti a jak ji mohu uplatnit?

Díky Záruce spokojenosti máte možnost do 30 dní od koupě:

  • Vrátit služby.
  • Vyměnit/vrátit telefon/zařízení zakoupené za standardní cenu, na splátky nebo za zvýhodněnou cenu.
  • Odstoupit od nově uzavřené Smlouvy se závazkem MSL (Minimální měsíční plnění).
  • Záruku spokojenosti můžete využít na mobilní tarif, telefon, tablet, notebook, herní konzoli, nerozbalené příslušenství, zesilovač signálu Nextivity repeater C41, modem k DSL či Fibre (optickému) připojení nebo na přenosný modem pro mobilní síť.
  • Nelze ji využít u předplacených karet, televize, telefonů k pevné lince, pro router u Pevného internetu Fibre, u Pevného internetu Kabel (přes koaxiální síť) a u Pevného LTE internetu.
Při uplatnění Záruky spokojenosti vám vrátíme peníze za zařízení, které nám vracíte. Smlouvu zrušíme bezplatně, za poskytnuté služby vám vystavíme běžné Vyúčtování. Měsíční poplatky budeme účtovat podle standardních pravidel. Pokud byste rušili pouze smlouvu nebo číslo a zařízení na splátky si ponechali, doúčtujeme vám případnou slevu, kterou jste při nákupu na zařízení získali.

Jak mohu Záruku spokojenosti uplatnit?

  • V případě rušení čísla nebo smlouvy bez vracení zařízení telefonicky na Lince péče o zákazníky.
  • prodejně Vodafonu.
  • Zasláním telefonu/zařízení nebo SIM karty na adresu: Vodafone - Muff Logistics - H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20.

Co dalšího je potřeba splňovat?

  • Záruku je možné využít jen v případě, že jste zařízení / služby koupili na své jméno (ke svému zákaznickému účtu u Vodafonu).
  • Pokud je váš zákaznický účet vedený na IČO, tak prosím při využití Záruky spokojenosti vyplňte příslušný formulář. Nefiremní zákazníci mohou využít formulář pro nefiremní zákazníky.
  • Pokud vracíte zařízení, musí mít kompletní originální balení a být v bezvadném stavu.
  • Vracené zboží musíme obdržet do 30 dnů od jeho koupě.
  • Přečíst si také můžete kompletní podmínky Záruky spokojenosti.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone