Informace na této stránce slouží pro zákazníky, kteří už přešli na nový způsob přihlášení pomocí e-mailu, hesla a dvoufázového ověření přes SMS.
Pro přihlášení do Můj Vodafone můžete mít tři různé úrovně oprávnění. Informaci o úrovni hesla zjistíte po přihlášení. Pokud se přihlásíte pouze uživatelským heslem, upozorníme vás, že s tímto heslem máte jen omezený náhled na své telefonní číslo nebo službu.
Tento postup využijete, pokud u svého zákaznického účtu ještě žádný administrátorský přístup pro přihlášení přes e-mail zařízený nemáte a zatím se přihlašujete jako uživatel nebo jako plátce. Pokud by už administrátorský přístup existoval a nemůžete si vzpomenout, s jakým e-mailem jste ho vytvořili, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky.
Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
Klikněte na nabídku Účet (najdete ji přes červené menu tlačítko vpravo nahoře) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.
Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup.
Vyberte Připojit účet v části Jaké spravuji účty a zadejte telefonní číslo nebo číslo internetu či Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9) ze svého zákaznického účtu.
Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberte si libovolnou z nich.
V některých situacích budeme potřebovat ještě dodatečné ověření, v takovém případě vám pošleme SMS s jednorázovým potvrzovacím kódem na kontaktní telefonní číslo z vašeho připojovaného zákaznického účtu.
Po úspěšném propojení budete po příštím přihlášení se svým e-mailem a heslem přihlášeni jako administrátoři.
Pokud jste přístup do samoobsluhy dostali od někoho jiného, požádejte ho, aby vám udělil přístup administrátora.