Byl jsem převedený do systémů Vodafonu, jak se přihlásím do Můj Vodafone?

Využíváte u nás kabelové (exUPC) služby a už jsme vás informovali o úspěšném převodu do systémů Vodafonu? Do samoobsluhy Moje exUPC se v tomto případě už nepřihlásíte, rádi vám však poradíme, jak se přihlásíte do samoobsluhy Můj Vodafone, ve které můžete vidět a měnit své aktivní služby, aktuální útratu nebo třeba historii vystavených Vyúčtování.

Můj Vodafone už používám

  • Máte u nás také mobilní tarif nebo třeba jiný pevný internet? V tom případě se do samoobsluhy Můj Vodafone můžete přihlašovat tak, jak jste dosud zvyklí. Vaše administrátorské heslo zůstává stejné, nově můžete jako přihlašovací jméno použít i nově přidělené číslo služby vašeho pevného internetu nebo televize (tato čísla začínají číslicí 9).
  • Po přihlášení najdete v samoobsluze Můj Vodafone všechny své služby včetně nově převedených exUPC služeb.
  • Abychom vám mohli zachovat stejné platební údaje, po převodu do systémů Vodafonu vám exUPC služby nastavíme na nového plátce, budou tedy účtované v samostatném Vyúčtování. Dodatečně nás můžete požádat o sloučení svých služeb pod jedno Vyúčtování.

Můj Vodafone ještě nepoužívám

Samoobsluhu Můj Vodafone můžete využít přes internetový prohlížeč, jako mobilní aplikaci nebo v hlasové podobě.

V den převodu do systémů Vodafonu jsme vám poslali několik SMS s důležitými údaji o vašem zákaznickém účtu. Mezi nimi najdete i údaje pro přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone.

Přihlašovací jméno

  • Použít můžete číslo služby. To začíná číslicí 9, najdete ho v SMSkách, které jsme vám poslali při převodu do systémů Vodafonu, uvidíte ho také ve Vyúčtování a samozřejmě v samoobsluze Můj Vodafone. Je jen na vás, jestli využijete číslo služby pevný internet nebo TV, fungovat budou obě.
  • Nebo využijte číslo plátce. Pro tento způsob přihlášení je potřeba jít na speciální přihlašovací stránku. Přihlášení přes číslo plátce je dostupné jen pro internetovou samoobsluhu Můj Vodafone, v mobilní aplikaci je potřeba využít číslo vaší služby.

Heslo pro přihlášení

  • Přihlašovací heslo jsme vám poslali v SMS, kde ho označujeme jako hlavní heslo k zákaznickému účtu. Říkáme mu také administrátorské heslo.
  • Ať už pro přihlášení použijete číslo služby nebo číslo plátce, vždy budete potřebovat právě toto heslo. Dobře si ho uschovejte, později si ho můžete změnit na vlastní číselnou kombinaci.
SMS s údaji k vašemu účtu

Heslo pro přihlášení se mi nepodařilo najít, jak získám nové?

Pro tento případ máme několik způsobů, jak můžete po ověření heslo získat, podívejte se na ně.

Naposledy upraveno 18. 02. 2021