Byl jsem převedený do systémů Vodafonu, jak se přihlásím do Můj Vodafone?

Využíváte u nás kabelové (exUPC) služby a už jsme vás informovali o úspěšném převodu do systémů Vodafonu? Do samoobsluhy Moje exUPC se v tomto případě už nepřihlásíte, rádi vám však poradíme, jak se přihlásíte do samoobsluhy Můj Vodafone, ve které můžete vidět a měnit své aktivní služby, aktuální útratu nebo třeba historii vystavených Vyúčtování.

Můj Vodafone už používám (mám ještě mobilní tarif apod.)

  • Máte u nás také mobilní tarif nebo třeba jiný pevný internet? V tom případě se do samoobsluhy Můj Vodafone můžete přihlašovat tak, jak jste dosud zvyklí. Vaše administrátorské heslo zůstává stejné, nově můžete jako přihlašovací jméno použít i nově přidělené číslo služby vašeho pevného internetu nebo televize (tato čísla začínají číslicí 8 nebo 9).
  • Po přihlášení najdete v samoobsluze Můj Vodafone všechny své služby včetně nově převedených exUPC služeb.
  • Abychom vám mohli zachovat stejné platební údaje, po převodu do systémů Vodafonu vám exUPC služby nastavíme na nového plátce, budou tedy účtované v samostatném Vyúčtování. Dodatečně nás můžete požádat o sloučení svých služeb pod jedno Vyúčtování.

Můj Vodafone ještě nepoužívám (nemám další Vodafone služby)

Mohlo by se vám hodit:

  • Pokud heslo zapomenete, je několik možností, jak si ho můžete obnovit, podívejte se na ně.
  • Další informace k fungování hesel u Vodafonu najdete na této stránce.
  • Hledáte nápovědu k přihlašování přes e-mail? Informace najdete v této sekci Centra péče.
  • Zajímají vás spíš informace k účtování služeb, prvnímu Vyúčtování nebo aktuální útratě po převedení služeb? Podívejte se na tuto stránku.

K čemu slouží číslo zákaznického účtu?

K čemu slouží číslo plátce?

K čemu slouží číslo služby Pevný internet nebo Vodafone TV?