Jak se přihlásím do Můj Vodafone?

Do Můj Vodafone se můžete přihlásit na webu nebo v mobilní aplikaci. Přístup máte vytvořený automaticky, výjimkou jsou pouze zákazníci, kteří mají exUPC internet nebo televizi a do systémů Vodafonu jsme je převáděli bez návštěvy technika. V takovém případě je potřeba postupovat podle návodu na obnovení hesla.

V reakci na přání našich zákazníků postupně u všech zákaznických účtů přecházíme na přihlašování e-mailem. Více se dozvíte na této stránce.

Jakými údaji se můžu přihlašovat?

Telefonní číslo + číselné heslo

  • Telefonní číslo musí být aktivní v síti Vodafone.
  • Číselné heslo k zákaznickému účtu může mít až 15 číslic. Heslo od nás dostáváte po objednání služeb SMSkou (z čísla 608 nebo kontaktu jménem Vodafone), později si ho můžete přes Můj Vodafone změnit na svou kombinaci.
  • Pokud jste heslo zapomněli, máte několik možností, jak si ho obnovit.

Telefonní číslo předplacené karty + jednorázové heslo

  • Telefonní číslo musí být aktivní v síti Vodafone a musí to být předplacená karta (dobíjíte si kredit).
  • Tento způsob přihlášení je dostupný na webu, kde vyberete volbu pro jednorázové přihlášení. Jednorázové přihlašovací heslo vám pošleme SMSkou.

Číslo služby internet nebo Vodafone TV + číselné heslo

  • Číslo služby je obdoba telefonního čísla pro službu pevný internet nebo Vodafone TV, začíná na číslici 8 nebo 9 a najdete ho například ve svém Vyúčtování. Zmiňujeme ho také v některých informačních SMS.
  • Přihlášení funguje pouze v případě, že je váš internet nebo televize aktivní.
  • Číselné heslo k zákaznickému účtu může mít až 15 číslic. Heslo od nás dostáváte po objednání služeb SMSkou (z čísla 608 nebo kontaktu jménem Vodafone), později si ho můžete přes Můj Vodafone změnit na svou kombinaci.
  • Pokud jste heslo zapomněli, máte několik možností, jak si ho obnovit.

Číslo plátce + číselné heslo

  • Číslo plátce najdete ve Vyúčtování (je to specifický symbol) a posíláme ho také v některých informačních SMSkách.
  • Tento způsob přihlášení funguje v případě webové verze Můj Vodafone ještě 6 měsíců od data zrušení poslední aktivní služby.
  • Do webové samoobsluhy Můj Vodafone se přihlašujete přes speciální přihlašovací stránku, v mobilní aplikaci vyberete na přihlašovací obrazovce volbu pro přihlášení plátcem.
  • Číselné heslo k zákaznickému účtu může mít až 15 číslic. Heslo od nás dostáváte po objednání služeb SMSkou (z čísla 608 nebo kontaktu jménem Vodafone), později si ho můžete přes Můj Vodafone změnit na svou kombinaci.
  • Pokud jste heslo zapomněli, máte několik možností, jak si ho obnovit.

E-mail + vlastní alfanumerické heslo

K čemu slouží číslo zákaznického účtu?

  • Číslo zákaznického účtu je unikátní číslo, pod kterým evidujeme všechny vaše služby v našich systémech.
  • Toto číslo nepoužíváte pro přihlašování do samoobsluhy ani při volání na Linku péče o zákazníky, může se ale hodit v případě vyplňování některých formulářů.
  • Najdete ho například v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Účet (červená ikona postavy)- Základní informace.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone