Zkontrolujte, že zadáváte správné údaje - pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo.
Dříve jste pro přihlášení používali číslo služby a číselné heslo, těmito údaji se už nepřihlásíte. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:
Zobrazuje se mi hláška, že zadávám chybný e-mail nebo heslo.
Zvolte správný e-mail nebo si heslo obnovte. Pokud si přihlašovací e-mail nepamatujete nebo potřebujete obnovit heslo, pomůže vám s tím náš návod.
Přihlášení funguje pouze přes mobilní data, ale na domácí Wi-Fi se nepřihlásím.
Toto je bezpečnostní opatření, které chrání vaše data a zabraňuje neoprávněným pokusům o přístup. U webové verze Můj Vodafone můžete vidět po pokusu o přihlášení informaci o podezřelé aktivitě.
Nejčastější příčiny:
Jak situaci řešit:
Údaje pro přihlášení jsem zadal opakovaně špatně a došlo k zablokování samoobsluhy.
Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, přihlášení vám začne po hodině opět fungovat. Před dalším pokusem tedy nejméně hodinu počkejte.
Přihlášení mi funguje pouze do Můj Vodafone na webu, aplikace mi říká, že nemám vybranou primární službu
Tato situace nastane, pokud máte aktivní přihlašování e-mail k zákaznickému účtu bez aktivních služeb.
Mohlo by se vám hodit: