Pokud máte eSIM už delší dobu a získali jste ji od nás ještě na papírovém voucheru, můžete přejít na digitálně vystavenou eSIM, je však potřeba, abyste měli své číslo stále funkční a postupovali podle kroku "Jak ke svému stávajícímu číslu získám eSIM pomocí digitálního QR kódu?" - postupujete tedy tak, jako byste zatím eSIM nepoužívali.
Doporučujeme využít připojení přes Wi-Fi. Bez připojení na internet se nahrání eSIM do telefonu nepodaří.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).
Jakmile bude vaše eSIM připravena (obvykle do pár minut), potvrdíme vám to SMSkou o aktualizaci služeb a informačním e-mailem. Svou eSIM připravenou k aktivaci pak najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby (je potřeba se mezitím ze samoobsluhy odhlásit a pak znovu přihlásit).
Postup pro nahrání eSIM se liší podle vámi používaného telefonu. Návody pro vybrané modely najdete níže na této stránce. Pro nahrání budete potřebovat také kód PIN, výchozí PIN je 1234.
Pokud byste eSIM nahrávali do telefonu po více než 14 dnech od zadání požadavku v samoobsluze, bude potřeba potvrdit její výměnu (aktivaci) ručně podle instrukcí v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Moje SIM / eSIM – Moje eSIM. Na závěr máme jedno doporučení - nezapomeňte si z telefonu vyndat původní už nefunkční SIM kartu, aby vše fungovalo, jak má.
Doporučujeme využít připojení přes Wi-Fi. Bez připojení na internet se nahrání eSIM do telefonu nepodaří.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).
Tato možnost znamená, že vám eSIM pošleme přímo do telefonu. Abychom to mohli udělat, budete nám muset sdělit tzv. EID číslo.
EID byste také měli najít v sekci nastavení v části s informacemi o vašem zařízení. Bližší informace najdete také v návodu od výrobce.
Například v telefonech iPhone dostanete systémovou notifikaci, přes kterou nahrání eSIM dokončíte, zvolíte si štítek pro nově nahrávanou eSIM a odemknete ji zadáním PIN kódu (výchozí PIN je 1234).
Nezapomeňte si z telefonu vyndat původní již nefunkční SIM kartu, aby vše fungovalo, jak má.
Doporučujeme využít připojení přes Wi-Fi. Bez připojení na internet se smazání a nahrání eSIM do telefonu nepodaří.
Pokud už původní telefon nemáte po ruce, přejděte na bod 4 a rovnou se přihlaste do samoobsluhy.
Jestli chcete přenést eSIM s telefonním číslem, které nemáte nastavené pro příjem SMS kódu pro přihlášení do samoobsluhy, můžete rovnou pokračovat dále.
Je opravdu nezbytné, aby v té době byl telefon připojený k internetu (nejlépe pomocí Wi-Fi sítě). Jen tak dojde ke správnému smazání eSIM a jejímu uvolnění pro nové použití.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).
Pokud máte v Můj Vodafone i nadále informaci, že je eSIM aktivní (v provozu), zkuste pár minut počkat a do samoobsluhy se přihlaste později.
Jestli jste ze svého původního telefonu nemohli eSIM smazat, vyberte místo toho "Přenést eSIM do jiného zařízení" a pak odkaz pro objednání nové eSIM. Postup se pak shoduje se situací, kdy měníte klasickou SIM na eSIM.
V případě QR kódu najděte v menu nového telefonu volbu pro nahrání eSIM a naskenujte QR kód ze samoobsluhy Můj Vodafone. Pokud využijete poslání eSIM do zařízení, budete muset zadat EID. To zjistíte v menu zařízení nebo vytočením kódu *#06#. Hned jak vám eSIM do telefonu pošleme, dostanete od nás SMS s dalšími pokyny. Při nahrání eSIM do nového zařízení je výchozí PIN 1234.
V tomto případě už není potřeba potvrzovat výměnu/aktivaci přes Můj Vodafone, protože využíváte stále stejnou eSIM.
Na našich stránkách najdete seznam telefonů a zařízení, které aktuálně nabízíme a eSIM podporují. Pokud byste svůj telefon v seznamu nenašli, a přesto eSIM podporuje, měla by vám v něm naše eSIM fungovat také, jen vám to nemůžeme garantovat. eSIM v digitální podobě není možné nahrát do tabletu Microsoft Surface Pro 1807.
Chcete své telefonní číslo využívat zároveň také v hodinkách nebo jiném druhém zařízení, které podporuje eSIM? Využijte službu OneNumber.
Postup pro nahrání eSIM se u každého zařízení trochu liší. Níže pro vás uvádíme postup pro vybrané modely.
Apple Watch GPS + Cellular (Series 4 a novější)
V hodinkách Apple Watch můžete mít stejné číslo jako v iPhonu díky službě OneNumber. Nahrání samostatného čísla do Apple Watch (bez služby OneNumber) nepodporujeme.
Apple iPhone XR, XS, XS Max a novější
Informace k nastavení a používání eSIM na iPhonu najdete také na stránkách výrobce.
Postup pro nahrání eSIM se u každého zařízení trochu liší. Níže pro vás uvádíme postup pro vybrané modely.
Google Pixel 3 a novější
Hodinky Samsung Galaxy Watch LTE
Pokud chcete v hodinkách používat stejné telefonní číslo jako v telefonu, využijte službu OneNumber.
Mrzí nás, že musíte řešit takovou situaci. Ze všeho nejdřív doporučujeme eSIMku zablokovat, aby ji nikdo nemohl zneužít.