Co je DvojSIMka, jak ji mám používat a jak ji objednám?

  • Umožňuje vám, abyste měli stejné telefonní číslo na dvou různých SIM kartách. DvojSIMku vám vystavíme zdarma.
  • Hodí se v situacích, kdy často měníte přístroje, odpadá vám tak nutnost neustále přehazovat SIM kartu.
  • Vždy je však nutné mít zapnutou pouze jednu ze SIM karet. Pokud byste měli najednou zapnuté obě SIM, vaše číslo by nefungovalo správně a ostatní se vám pak nemusejí vůbec dovolat nebo dopsat.
  • Obě SIM karty fungují totožně, mají přiřazené stejné telefonní číslo i nastavení služeb. Ve Vyúčtování uvidíte účtované služby společně pro jedno telefonní číslo.

Jak získám DvojSIMku?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - SIM karta a telefon.

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete administrátorské heslo.

Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte formát DvojSIM a zadejte adresu pro doručení.

SIM kartu vám doručíme do 2 pracovních dnů.

Další možnosti:

  1. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více, kde najdete objednávku SIM karty. DvojSIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.
  2. Prodejna Vodafonu - SIM kartu vám zde vyměníme na počkání. Stačí znát administrátorské heslo a mít u sebe doklad totožnosti.
  3. Linka péče o zákazníky - výměnu DvojSIMky si můžete domluvit s operátorem na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě). SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.

Jak potvrdím výměnu a aktivuji si DvojSIMku?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - SIM karta a telefon.

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete administrátorské heslo.

V části Aktivace nové SIM zadejte 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.

Jakmile vám přestane fungovat telefonní číslo na původní SIM, vyměňte si ji za tu nově aktivovanou. Výměnu obvykle provedeme do hodiny od zadání požadavku.

Číslo SIM karty

Další možnosti:

  1. Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo nové SIM.
  2. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více zvolte Aktivaci SIM karty a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  3. Prodejna Vodafonu - pokud jste o výměnu požádali v naší prodejně, můžete se na aktivaci nové SIM rovnou domluvit. Můžete se také zastavit kdykoliv později.
  4. Linka péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77.

Je dobré vědět:

  • Pokud máte anonymní předplacenou kartu (nemáte u ní vyplněné osobní údaje), nemůžete si DvojSIMku objednat v samoobsluze ani v aplikaci Můj Vodafone. Můžete si ji však vyzvednout v prodejně Vodafonu nebo objednat na *77.
  • DvojSIM má formát Trio SIM, takže si vyloupnete tu velikost, kterou potřebujete. Jestli chcete používat eSIM, bohužel to nepůjde s DvojSIMkou.
  • Když ztratíte byť jen jednu ze SIM karet, doporučujeme provést okamžitou blokaci DvojSIMky, abyste předešli zneužití vašeho čísla. Při zablokování dojde k blokaci obou SIM karet.
  • Ukládali jste si do paměti SIM karty kontakty? Nezapomeňte si je zálohovat - například zkopírováním do paměti telefonu. Pro ukládání kontaktů doporučujeme používat on-line služby s průběžnou zálohou dat, například účet od Googlu nebo Applu.
Naposledy upraveno 31. 03. 2021